خبرگزاری کار ایران

غیاثی خبر داد:

اردوی تیم‌های ملی دوومیدانی در قزاقستان

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۷۳

دوومیدانی‌کارانی که به اردوی قزاقستان می‌روند تقریبا همان نفرات نهایی بازی‌های آسیایی خواهند بود که به منظور آمادگی عازم این اردو و مسابقات می‌شوند.

دوومیدانی‌کاران در حالی قرار است به مسابقات جام کازانف قزاقستان اعزام شوند که یک هفته قبل از رقابت‌ها در آلماتی اردو خواهند داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، مدیر تیم های ملی دوومیدانی با بیان این مطلب گفت: به دلیل عدم وجود برخی از مواد ورزشی در مسابقات قرقیزستان، اعزام به این مسابقات کنسل شد.

تیمور غیاثی ادامه داد: از آنجا که تمام هدف ما برای حضور در رقابت‌های بین المللی معطوف به آمادگی برای بازی‌های آسیایی است، مسابقات قرقیزستان بسیاری از مواد ورزشی که ملی‌پوشان ما قرار است در آن مواد در بازی‌های آسیایی حاضر شوند، نداشت از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادیم.

غیاثی با تاکید بر اجرای سایر برنامه های آمادگی ملی‌پوشان برای بازی‌های آسیایی اظهار داشت: اردوی یک هفته دوومیدانی‌کاران در قزاقستان پیش از مسابقات جام کازانف قزاقستان همچنان به قوت خود باقی است و دوومیدانی‌کاران از ۱۷ خرداد به آلماتی می‌روند.

مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به نهایی شدن ملی‌پوشان اعزامی به اردو و مسابقات قزاقستان گفت: پایان هفته جاری طی یک رکوردگیری نهایی، ملی‌پوشان فیکس و اعزام می‌شوند.

غیاثی در خاتمه افزود: دوومیدانی‌کارانی که به اردوی قزاقستان می‌روند تقریبا همان نفرات نهایی بازی‌های آسیایی خواهند بود که به منظور آمادگی عازم این اردو و مسابقات می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز