خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

بسیج هزار سالن ورزش باستانی می‌سازد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۴۰۲

امروز تفکر جوانمردی علوی که انقلاب اسلامی ایران مبلغ اصلی آن بوده در جهان گل کرده است و در سراسر دنیا شاهدیم که تصاویر امام راحل بر دستان آزادی‌خواهان عالم بالا رفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان بسیج مستضعفین همانطور که پیش از این نیز گفته است، با در اختیار گذاشتن زمین و انجام عملیات عمرانی، هزار سالن ورزشی را در صورتی که مصالح آن را وزارت ورزش و سایر دستگاه‌ها تأمین کنند، خواهد ساخت.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در مراسم اعطای بازوبند پهلوانی بسیج که در زورخانه شهید اژدری(جماران) برگزار شد، گفت: ورزشکاران باستانی کار از محبان خاص امیرالمومنین علیه‌السلام هستند و خوش‌ذوق‌ترین و خوش‌استعدادترین افرادند که نوعی از ورزش را انتخاب کرده‌اند تا پرورش روح و جسم را توأم داشته باشد.

وی، جسم قوی بدون تقوا و اخلاق را سبب ایجاد مستکبران و زورگویان در عالم دانست و تاکید کرد: پهلوانی، بهترین ورزش است و ورزش پهلوانی از فرهنگ جداناپذیر است.

نقدی بر درک مرام حضرت علی علیه‌السلام در ورزش پهلوانی تاکید کرد و افزود: پهلوان خودش را وقف دیگر انسان‌ها می‌داند نه اینکه همه را فدای خود کند همانطور که امروز در دنیای غرب با رواج فردگرایی، هرکس برای منفعت خودش کار می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: ملت ایران، ملت جوانمردی است و اگر عده‌ای نمی‌فهمند، باید خود را اصلاح کنند؛ چراکه امیرالمومنین با رنج بازوی خود، چاه حفر می‌کرد و نخلستان آباد می‌ساخت و هزاران فقیر را غذا می‌داد ولی خودش بسیار ساده زندگی می‌کرد.

وی با بیان اینکه " کسانی نمی‌فهمند که چرا باید به دیگر مسلمانان در دنیا کمک کرد و فرهنگ و مرام جوانمردی و کمک به مظلوم و مبارزه با ظالم را درک نمی‌کنند "، گفت: امروز تفکر جوانمردی علوی که انقلاب اسلامی ایران مبلغ اصلی آن بوده در جهان گل کرده است و در سراسر دنیا شاهدیم که تصاویر امام راحل بر دستان آزادی‌خواهان عالم بالا رفته است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به جایگاه ولایت اشاره کرد و افزود: مقام معظم ولایت پرچمدار این راه، جانباز و فداکار این مسیر است که امروز چشم امید همه مظلومان به اوست.

نقدی درباره ساخت زورخانه در سطح کشو توسط بسیج نیز گفت: سازمان بسیج مستضعفین همانطور که پیش از این نیز گفته است، با در اختیار گذاشتن زمین و انجام عملیات عمرانی، هزار سالن ورزشی را در صورتی که مصالح آن را وزارت ورزش و سایر دستگاه‌ها تأمین کنند، خواهد ساخت و به مناسبت ۱۳ رجب و به نیت امام دوازدهم، امسال بسیج ۱۲ زورخانه را خود عهده‌دار مصالح شده و ان‌شاء‌الله خواهد ساخت.

بر اساس این گزارش، در این مراسم بازوبند پهلوانی بسیج به بهنام اسماعیلیان عضو فعال بسیج و قهرمان کشتی پهلوانی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز