خبرگزاری کار ایران

با اعلام فدراسیون؛

نشست سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده اسکیت به آزادی منتقل شد

کد خبر : ۱۶۷۳۲۱

سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف درخصوص نحوه برگزاری مسابقات، میزبانان، مسایل مرتبط با رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک اسکیت هاکی، سرعت و رول‌بال آقایان و بانوان تصمیم گیری می‌کنند.

نشست سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده اسکیت در سال ۹۳ طی روزهای ۲۸،۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با حضور دبیر فدراسیون اسکیت در محل آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نشست که با حضور رضا رفیعانی دبیر فدراسیون اسکیت برگزار خواهد شد سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف درخصوص نحوه برگزاری مسابقات، میزبانان، مسایل مرتبط با رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک اسکیت هاکی، سرعت و رول‌بال آقایان و بانوان تصمیم گیری می‌کنند.

بر اساس اعلام فدراسیون، نشست سرپرستان تیم‌های شرکت کننده در مسابقات اسکیت هاکی آقایان و بانوان روز یکشنبه ۲۸، نشست سرپرستان تیم های سرعت آقایان و بانوان دوشنبه ۲۹ و نشست سرپرستان تیم های رول بال آقایان سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۰ صبح در محل فدراسیون برگزار خواهد شد.

پیش از این قرار بود نشست در محل فدراسیون اسکیت برگزار شود که به دلیل تعداد نفرات شرکت کننده این نشست به محل آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران منتقل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز