خبرگزاری کار ایران

در مراسم افتتاح زمین‌های کبدی مجموعه بعثت؛

سجادی: بانوان کبدی با پشتکار قطعا برای کشور افتخارآفرین خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۰۷

با آماده شدن این زمین، ورزشکاران خوب کشورمان در رشته کبدی از این پس با فراق خاطر تمرینات و رقابت‌های خود را دنبال می‌کنند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاح زمین های کبدی مجموعه ورزشی بعثت گفت: از این پس کبدی کاران با فراق خاطر تمرینات خود را در یک فضای اختصاصی پیگیری می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی صبح امروز ضمن قدردانی از تلاش‌های رئیس فدراسیون کبدی و همکارانش برای آماده‌سازی زمین‌های ساحلی گفت: با آماده شدن این زمین، ورزشکاران خوب کشورمان در رشته کبدی از این پس با فراق خاطر تمرینات و رقابت‌های خود را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به نتایج کسب شده توسط ملی‌پوشان بانوی کشورمان در رقابت‌های مهم برون‌مرزی، آن را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: بدون شک با پشتکار و تلاشی که در تک تک شما سراغ دارم مطمئن هستم افتخارات زیادی را برای کشورمان به ارمغان خواهید آورد.

وی از المپیک آسیایی و مسابقات ساحلی پوکت تایلند به عنوان ۲ رویداد مهم پیش روی ملی‌پوشان کبدی نام برد و افزود: امبدوارم با تلاش و کوشش مضاعف در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی و مسابقات ساحلی پوکت تایلند پرچم خوشرنگ ایران را به عنوان نماینده ورزش بانوان به اهتزاز درخواهید آورید.

شهریان: بانوان کبدی در دو بخش همگانی و قهرمانی عملکردی مطلوب دارند

معاون توسعه ورزش بانوان گفت: کبدی کاران بانوی کشورمان در سال های اخیر عملکرد بسیارخوبی در دو بخش همگانی و قهرمانی داشته اند و این حاصل برنامه ریزی و مدیریت خوب مسوولان فدراسیون است.

رباب شهریان توسعه رشته کبدی در بخش بانوان را خیره کننده توصیف کرد و گفت: کادر مدیریتی بسیار خوبی در فدراسیون کبدی مستقر است.

وی با مثبت خواندن عملکرد مسوولان فدراسیون کبدی در همگانی سازی این رشته گفت: مدیران ارشد فدراسیون، سال ها برای توسعه همگانی رشته کبدی، فعالیت های چشمگیری داشته اند تا جایی که معتقدم فراتر از حد انتظارما در حوزه زنان فعالیت کردند.

شهریان به جایگاه بانوان کبدی کار در حوزه قهرمانی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: فدراسیون کبدی در بخش قهرمانی از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و این مسئله نشان دهنده این است که فدراسیون با یک برنامه ریزی بلند مدت و اجرای منظم آنها در هر دو بخش همگانی و قهرمانی مسیر درستی را برای رشد این رشته بومی و محلی کدر شورمان انتخاب کرده است.

وی با تاکید بر پتانسل بانوان ملی پوش کشورمان در کسب برترین جایگاه ها افزود: امیدوارم با کسب نتایج درخشان در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی مزد زحمات و تلاش های خود را با یک مدال خوش رنگ بگیرید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز