خبرگزاری کار ایران

برای دومین سال پیاپی؛

پتروشیمی قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۸۳

پتروشیمی با کسب پیروزی در پنجمین دیدار و به واسطه پیروزی در دیدارهای اول، سوم و چهارم فینال برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر بسکتبال دست یافت.

تیم پتروشمی بندر امام برای دومین سال متوالی قهرمان مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران شد. این قهرمانی به دنبال چهارمین پیروزی این تیم در دیدار فینال مقابل مهرام به دست آمد.

به گزارش ایلنا، دیدار پنجم مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه بین تیم های پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران در سالن اندیشه بندر امام برگزار شد که طی آن تیم پتروشیمی با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۶ پیروز شد و به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

پتروشیمی با ترکیب جاناتان گیبسون، مهدی کامرانی، حامد آفاق، ارسلان کاظمی و سینانوویچ وارد میدان شد و در طرف مقابل فرید اصلانی، سعید داورپناه، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی ۵ بازیکن اصلی مهرام را تشکیل می‌دادند.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که بنا به حکم کمیته انضباطی و به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار سوم فینال، تماشاگران از حضور در سالن محروم بودند با این حال بازی جذابیت‌های خود را داشت و بخصوص در کوارتر چهارم با رقابت نزدیک میان دو تیم پیگیری شد.

پتروشیمی با کسب این نتیجه و به واسطه پیروزی در دیدارهای اول، سوم و چهارم فینال برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر بسکتبال دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز