خبرگزاری کار ایران

والیبال باشگاه‌های جهان؛

شکست متین‌ایران مقابل ساداکروزیرو

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۷۴

تیم والیبال متین ورامین بامداد امروز چهارشنبه برابر سادا کروزیرو برزیل به میدان رفت که در ۳ ست پیاپی نتیجه را به نماینده میزبان واگذار کرد.

نماینده ایران در رقابتهای والیبال جام باشگاه‌های جهان در نخستین دیدار خود برابر حریف برزیلی مغلوب شد.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال متین ورامین بامداد امروز چهارشنبه در شهر بلو هورزینته برابر سادا کروزیرو برزیل به میدان رفت که در سه ست پیاپی نتیجه را به نماینده میزبان واگذار کرد. در این بازی تیم سادا کروزیرو به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۲،۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۶ برابر متین به پیروزی رسید.

مصطفی شریفات، محمد اسماعیل‌وادی، سعید مصطفی‌وند، سعید شیرود، علیرضا نصراصفهانی، فرهاد پیروت‌پور و احسن‌الله شیرکوند(لیبرو) بازیکنانی بودند که از ابتدا در ترکیب اصلی متین به میدان رفتند. فرهاد پیروت‌پور با کسب ۱۰ امتیاز بیشترین امتیاز را در بین یاران تیم متین کسب کرد. والاس دسوزا هم با کسب ۱۷ امتیاز ستاره میدان معرفی شد.

تیم والیبال متین ورامین فردا پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در دومین دیدار خود از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به مصاف گوآینبو از پورتوریکو می‌رود. نماینده کشورمان در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت ۳:۳۰ بامداد روز جمعه ۱۹ اردیبهشت‌ماه به مصاف بلگراد روسیه خواهد رفت.

روز اول رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان با پیروزی حیرت بر انگیز الریان قطر مقابل دارنده ۴ عنوان قهرمانی در این بازی ها به پایان رسید. کمتر کسی تصور می‌کرد تیم تقویت شده و به نوعی رنگ منتخب جهان گرفته الریان در مقایسه با رقابت‌های چند هفته پیش باشگاه‌های آسیا بتواند از سد تیم ترنتینوی ایتالیا بگذرد، اما درخشش فوق‌العاده سیمون روبرت‌لندی کوبایی به همراه دیگر هموطنش سانچز در کنار تجربه بالای ماتی کایسسکی و بازیسازی رافائل اولیویرای برزیلی سالن غول پیکر " مینیه رو " بلوهورزینته را تبدیل به جهنمی برای نماینده ایتالیا و قهرمان سابق اروپا و جهان کرد.

بازیکنان قهر کرده و سابق ترنتینو آنقدر با انگیزه بودند که یاران فعلی این تیم با وجود آنکه همه از سرشناسان کنونی والیبال ایتالیا و سایر کشورها بودند، نتوانند از پس آنها بر آیند. سیمون خود به تنهایی ۲۰ امتیاز از سرویس‌های وحشتناک و حملات سرعتی‌اش برای الریان گرفت. سانچز هم با پروازهای بلندش با کسب ۱۹ امتیاز یکی از بهترین‌های میدان بود و کایسسکی هم علی‌رغم کسب ۱۰ امتیاز همانند یک مربی در میدان هدایت بازیکنان را بر عهده داشت.

در دو بازی دیگر اتفاق خاصی نیفتاد و همانگونه که از قبل نیز قابل پیش‌بینی بود، دو تیم سادکروزیروی برزیل و یوپی اس ان آرژانتین براحتی بر حریفان خود گویابانومیس پورتوریکو و اسپارانسی تونس در سه ست پیاپی پیروز شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز