خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های دارت مردان کشور - جام خلیج‌فارس؛

مجید زنگنه از تهران برسکوی قهرمانی ایستاد

کد خبر : ۱۶۵۱۶۱

این مسابقات در خانه دارت مجموعه ورزشی شهید کشوری برگزار شد که زنگنه برای دومین بار متوالی موفق شد جام قهرمانی را در آغوش بکشد.

دومین دوره مسابقات دارت مردان کشور جام خلیج فارس که در تهران جریان داشت با قهرمانی " مجید زنگنه " همراه شد.

به گزارش ایلنا، این مسابقات در خانه دارت مجموعه ورزشی شهید کشوری برگزار شد که زنگنه برای دومین بار متوالی موفق شد جام قهرمانی را در آغوش بکشد. رقابت‌های یاد شده با حضور ۳۹ بازیکن دارت باز مرد از سراسر کشور برگزار شد که با شور و هیجان خاصی همراه بود.

پس از قرعه‌کشی بازیکنان در ۱۶ گروه(بازی به صورت ۳ از ۵ دبل پایانی) با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت ۲ بازیکن خوب کشورمان به نام‌های مجید زنگنه از استان تهران و محمد ناظریه از استان سمنان پس از شکست حریفان خود به دیدار نهایی رسیدند.

در پیکار نهایی این مجید زنگنه بود که با اقتدار(بازی ۴ از ۷ دبل پایانی) توانست بر حریف صاحب نام و قدرتمند خود به برتری برسد و قهرمان شود.

علیرضا مجد آبادی از استان البرز و بیت‌اله کریمی از استان گیلان توانستند در این رقابت‌ها به مقام سوم مشترک دست پیدا کنند. در پایان این دوره از مسابقات از نفرات برتر با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز