خبرگزاری کار ایران

پای همه چیز ایستاده‌ام؛

پیروانی: فدراسیون شنا تمام قد علیه ما بود / طوری رفتار می‌کنند انگار اجنبی هستیم!

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۶۶

طوری با من و فرزندم برخورد می‌کنند انگار ما خارجی و اجنبی هستیم / مسئولان فدراسیون سر سوزنی دنبال کسب افتخار نبودند / می‌دانستند رهام می‌تواند ورودی المپیک را کسب کند.

پدر شناگر افتخار آفرین کشورمان با انتقاد از اینکه فدراسیون شنا هیچگونه حمایتی از فرزندش نداشته و حتی از اعزام او به مسابقات دبی امتناع کرده، گفت: با وجود اینکه مسئولان فدراسیبون شنا تمام قد علیه ما بودند، خوشحالم که با وجود تمامی این کارشکنی ها رهام توانست بصورت آزاد رکورد A ورودی المپیک را برای کشور بدست آورد.

پیمان پیروانی که در حاشیه مسابقات بین المللی شنای دبی و انتخابی المپیک نانجینگ با خبرنگار ایلنا سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: با وجود تمامی کارشکنی های فدراسیون و سرمربی تیم ملی و کنار گذاشتن رهام از تیم ملی به کمک خدا و دعای خیر مردم فرزندم توانست رکورد ورودی A المپیک جوانان را بدست آورد و این موفقیت را به تمام مردم ایران تقدیم می کنم.

وی در مورد اینکه فدراسیون چه کارشکنی هایی نسبت به اعزام نشدن رهام به مسابقات دبی داشت: فدراسیون از هیچ کاری علیه ما دریغ نکرد. زمانی که مشکلات را به رضوانی منتقل کردم به من پیغام داد که قادر به پاسخگویی نیستم و با مسئول کمیته فنی شنا صحبت کنید.

پیروانی ادامه داد: حتی سرمربی تیم ملی هم از خدا می خواست که رهام از تیم ملی کنار بماند چراکه من قبول نکردم پسرم کنار تیم ملی تمرین کند و اعتقاد دارم تمرینات تیم ملی بسیار متفاوت است و باعثپیشرفت شناگر نمی شود.

پدر رهام پیروانی با بیان اینکه اساسا نوع تمرینات رهام با تمرینات تیم ملی متفاوت است، اظهار داشت: رهام سال هاست دور از تیم ملی تمرین می کند و با مربی خارجی که خودم برای او استخدام کردم تمریناتش را پیگیری می کند و فدراسیون ذره ای در موفقیت فرزندم نقشی نداشته است.

وی با بیان اینکه طوری با من و فرزندم برخورد می‌کنند که انگار ما خارجی و اجنبی هستیم، تصریح کرد: مسئولان فدراسیون سر سوزنی دنبال کسب افتخار برای کشور نبودند و گرنه می‌دانستند رهام شرایط ایده‌آلی دارد و می‌تواند ورودی المپیک را کسب کند.

پیروانی تاکید کرد: با وجود این کارشکنی ها، من با هزینه شخصی و تقبل تمامی مخارج اعزام(حدود ۱۰ میلیون تومان)، رهام را در مسابقات دبی شرکت دادم و با کسب سهمیه A المپیک بهترین پاسخ را به مسئولان فدراسیون دادیم و لحظه‌ای که رهام با پرچم ایران به روی سکو رفت بهترین و شیرین ترین لحظه زندگی‌ام بود.

پدر رهام پیروانی یادآور شد: تنها کسی که با دور اندیشی و درایت از ما حمایت کرد و به من و فرزندم دلگرمی داد تا در مسابقات دبی بتوانیم برای ایران افتخارآفرینی کنیم غلامرضا کمانه رئیس اداره ورزش و جوانان استان شیراز بود که جا دارد همین جا از زحمات و حمایت های وی تشکر و قدردانی کنم.

وی گفت: رهام در حالی‌که رکورد ورودی A المپیک جوانان را بدست آورد که دیگر شناگران تیم ملی رکورد ورودی B را بدست آوردند، متاسفانه از سوی فدراسیون هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشد، در حالی‌که کار رهام از تمام ملی‌پوشان مهمتر و با ارزش تر بود.

پدر رهام پیروانی در مورد اینکه آیا فرزندش در المپیک نانجینگ چین نیز به صورت مستقل شرکت خواهد کرد یا زیر پرچم ایران خواهد بود، گفت: با وجود اینکه سهمیه ورودی را به صورت مستقل کسب کردیم، ولی باید فدراسیون شناگران را به مسابقات اعزام کند و نظیر مسابقات دبی این احتمال وجود دارد که بخواهند برای ما کارشکنی کنند و اجازه ندهند رهام در این مسابقات شرکت کند. البته من پای همه چیز ایستاده‌ام و همانطور که تا به‌ حال از هیچ هزینه و حمایتی برای پیشرفت او دریغ نکردم باز هم با تمام نامهربانی‌ها و بی مهری‌های فدراسیون شنا از او حمایت خواهم کرد.

گفتنی است، رهام پیروانی بصورت مستقل و بدون حمایت فدراسیون شنا در مسابقات بین المللی دبی شرکت کرد و در ماده ۲۰۰ متر کرال پشت با کسب زمان ۲ دقیقه و ۷ ثانیه و ۴۰ صدم ثانیه موفق به کسب سهمیه ورودی A المپیک نانجینگ چین شد. رکورد ورودی این مسابقات ۲ دقیقه و ۷ ثانیه و ۴۸ صدم ثانیه بود.

وی همچنین در ماده ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۱۵-۱۶ سال با ثبت زمان ۲۷ ثانیه و ۹۳ صدم ثانیه رکورد ملی ایران را به میزان ۱۴ صدم ثانیه کاهش داد. رکورد قبلی این ماده ۲۸ ثانیه و ۷ صدم ثانیه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز