خبرگزاری کار ایران

برای برگزاری اردوی تدارکاتی؛

استرالیا ۱۸ اردیبهشت وارد تهران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۵۴

تیم ملی والیبال الف ایران در مدت حضور تیم استرالیا در تهران ۳ بازی دوستانه و تدارکاتی با این تیم خواهد داشت.

تیم ملی والیبال استرالیا ۱۸ اردیبهشت ماه برای برگزاری اردوی تدارکاتی و چند دیدار دوستانه به تهران به می‌آید.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فدراسیون استرالیا به درخواست فدراسیون این کشور برای برگزاری اردوی تدارکاتی و چند بازی دوستانه به ایران سفر خواهد کرد.

ملی‌پوشان این کشور ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه از طریق فرودگاه امام‌خمینی‌(ره) وارد تهران می‌شوند و بعد از یک روز استراحت اردوی خود را در تهران آغاز می‌کنند. تیم ملی والیبال الف ایران در مدت حضور تیم استرالیا در تهران ۳ بازی دوستانه و تدارکاتی با این تیم خواهد داشت.

همچنین در صورت موافقت کادرفنی تیم ملی استرالیا احتمال برگزاری یک یا دو بازی دوستانه با تیم ملی ب کشور خواهد بود. تیم ملی والیبال استرالیا با ۱۴ بازیکن به ایران می‌آید و روز ۲۳ اردیبهشت‌ماه نیز تهران را ترک خواهد کرد.

تیم ملی الف والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ آماده می‌کند که رقابت‌های از دوم خردادماه آغاز می‌شود. ملی‌پوشان کشورمان نهم خردادماه در نخستین بازی خود به مصاف ایتالیا خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز