خبرگزاری کار ایران

پس از نشست سازمان تیم های ملی؛

۵۰ جودوکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۱۲

این جودوکاران به همراه سایر نفرات فیکس تیم ملی که از حضور در رقابت‌های انتخابی معاف بودند ۵۰ نفر را شامل می شوند و قرار است اردوی آنها از تاریخ دوم تا ۱۸ اردیبهشت ماه به میزبانی سالن شهید کبکانیان برگزار شود.

جلسه سازمان تیم‌های ملی جودو برگزار شد و طی آن با تصمیم حاضران، ۵۰ جودوکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش ایلنا، جلسه سازمان تیم‌های ملی جودو با حضور آرش میراسماعیلی به عنوان رئیس و همچنین اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و ناظران مسابقات مدعیان برگزار و در خصوص نفرات برگزیده در رقابت‌های مدعیان تصمیم‌گیری و مقرر شد علاوه بر نفرات اول تا سوم اوزان مختلف در این رقابت‌ها، نفرات دیگری هم که توانسته‌اند نظر ناظران را با مبارزه‌های خود جلب کنند به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

این جودوکاران به همراه سایر نفرات فیکس تیم ملی که از حضور در رقابت‌های انتخابی معاف بودند ۵۰ نفر شدند و قرار است اردوی آنها از تاریخ دوم تا ۱۸ اردیبهشت ماه به میزبانی سالن شهید کبکانیان برگزار شود.

بر این اساس، حمیدرضا سجادی‌فر از اصفهان، احمدرضا عبدی، فیروز اسدی، مجید تاجری، میلاد احمدی و رضا رضایی از البرز، فرشاد صفری از ایلام، علی سلحشور، محمد صیدآبادی، محمدرضا سعیدی مدنی، حسین رفیعی، سینا کریمی، حیدر اسداللهی، امیرحسین خادمیان، سعید ملایی، وحید حسن زاده، حبیب الله میرزاجانی، محمد جمالی، وحید نوری، علیرضا حسین، شایان نصیرپور، مسعود خرابات حسین خدامرادی از تهران، امیر قاسمی‌نژاد، حسین نیکنام، احمد میرزاپور، وحید کرمانچ، خسرو رحیمی، قاسم احدی، جعفر پهلوانی، امید تزتک و جواد محجوب از خراسان رضوی جودوکاران دعوت شده به مرحله جدید اردوی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون هستند که باید ساعت ۱۴ روز دوم اردیبهشت با معرفی نامه از استان، روادید، شناسنامه، عکس، کارت ملی خود را به مسئول مستقر در سالن معرفی کنند.

مکانیزم انتخابی نفرات تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی از دیگر مصوبات جلسه سازمان تیم‌های ملی بود که مقرر شد در چند مرحله این مسابقات انتخابی برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز