خبرگزاری کار ایران

مقابل صبای‌قم هوشیارانه عمل کردیم؛

حبیبی: برای تکرار نایب قهرمانی سال گذشته تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۱۲

تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) روز پنجشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر کشور میهمان تیم نیروی زمینی تهران خواهد بود.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد اظهار داشت: برای تکرار نایب قهرمانی سال گذشته باید در ۲ دیدار باقیمانده نتیجه بگیریم.

به گزارش ایلنا، علیرضا حبیبی که تیمش در هفته هجدهم لیگ برتر هندبال کشور با نتیجه ۳۱ بر ۲۴ مقابل میهمان خود صبای قم به برتری دست یافت، اظهار کرد: برای تثبیت جایگاه‌مان در جدول مقابل حریف هوشیارانه عمل کردیم. با توجه به خطر سقوط تیم صبای قم به لیگ دسته یک و تلاش ما برای راهیابی به رده دو جدول این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد ادامه داد: تیم تحول یافته صبای‌قم با روحیه خوبی وارد میدان شده بود و بازی پایاپایی را در نیمه نخست ارائه کرد. نیمه دوم را طوفانی شروع کردیم در نهایت با اختلاف ۷ گل پیروز از این بازی خارج شدیم.

حبیبی بیان کرد: در حال حاضر با ۲۱ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم سنگ‌آهن بافق یزد در مکان سوم قرار داریم. تلاش داریم عنوان نایب قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم که برای تحقق آن باید در دیدارهای باقیمانده خوب عمل کنیم.

گفتنی است، تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) روز پنجشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر کشور میهمان تیم نیروی زمینی تهران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز