خبرگزاری کار ایران

به میزبانی پیست ورزشگاه آزادی؛

نخستین مرحله لیگ دوچرخه سواری جوانان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۹۹

مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری هدف از برگزاری این رقابت ها را انتخاب دوچرخه سواران شایسته برای حضور در رقابت های المپیک نوجوانان چین(تیرماه) و قهرمانی قزاقستان در خرداد ماه عنوان کردند.

نخستین مرحله لیگ دوچرخه سواری جوانان با عنوان جام ایران از صبح امروز دوشنبه در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، این رقابت ها به مدت ۴ روز در بخش های پیست و جاده به میزبانی استان تهران پیگیری می شود. مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری هدف از برگزاری این رقابت ها را انتخاب دوچرخه سواران شایسته برای حضور در رقابت های المپیک نوجوانان چین(تیرماه) و قهرمانی قزاقستان در خرداد ماه عنوان کردند.

این مسابقات مرحله اول لیگ دوچرخه سواری جوانان و نوجوان مرد است که در ۱۰ رشته ۲۰۰ متر، یک کیلومتر، کایرین، اسکرچ، دور امتیازی، ۴ کیلومتر تعقیبی تیمی، ۳ کیلومتر انفرادی، اسپرینت، استقامت جاده و تایم تریل انفرادی جاده برگزار می شود.

در این رقابت ها ۹۸ ورزشکار از ۱۴ تیم مس کرمان و الف و ب، شهر سالم مشهد، هیات نیشابور، کاشی پرسپولیس یزد، کاشی پرسپولیس مهریز یزد، پتروشیمی تبریز، هیات های مازندران، همدان، مشهد، اصفهان، تهران، فردیس البرز، میثاق مشهد و اردکان با یکدیگر رقابت می کنند.

مسابقات لیگ دوچرخه سواری در دو نوبت صبح و عصر در پیست برگزار می شود. ۲۶ فروردین ماه نیز دوچرخه سواران در ماده تایم تریل جاده به رقابت خواهند پرداخت، ادامه مسابقات عصر همانروز پیگیری می شود.

مواد جاده نیز روز ۲۷ فروردین ماه در کمربند شمالی فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز