خبرگزاری کار ایران

در دیدار از فدراسیون جانبازان و معلولین؛

گودرزی: نیازهای آینده ورزشکاران معلول و جانباز باید تامین شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۹۹۴

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، حق بزرگی بر گردن ما دارد و منشا اثرات بسیار شگرفی بوده است. این فدراسیون طی این سال ها توفیقات بسیار بزرگی از این مجموعه به دست آمده و آرزو می کنیم تداوم داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان از مجموعه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بازدید کرد و در جریان فعالیت های این فدراسیون قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که جمعی از مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، دکتر گودرزی را همراهی می کردند، گودرزی ابتدا در خصوص موفقیت اخیر تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: ضمن عرض تبریک به مناسبت توفیق وزنه برداران جانباز و معلول، باید گفت این موفقیت قابل پیش بینی بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، حق بزرگی بر گردن ما دارد و منشا اثرات بسیار شگرفی بوده است. این فدراسیون طی این سال ها توفیقات بسیار بزرگی از این مجموعه به دست آمده و آرزو می کنیم تداوم داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد امکانات فدراسیون افزود: از هیات رئیسه فدراسیون، آقای خسروی وفا و همکاران ایشان در مجموعه فدراسیون تشکر می کنم که توانسته اند طی سالیان اخیر، تحولات زیادی در امور زیربنایی، ساخت و ساز، پرورش ورزشکاران و نیروی انسانی به وجود آورند و آرزو می کنیم همچنان شاهد رشد و توسعه این فعالیت ها و خدمات رسانی به جامعه ورزش جانبازان و معلولین باشیم.

گودرزی در مورد تقدیر از ورزشکاران گفت: روال تقدیر از ورزشکاران باید تغییر کند. تشویق ورزشکاران صرفا با پول، شاید وهن ورزشکار باشد و ارزش آنها را پایین بیاورد. البته به لحاظ مالی ورزشکاران باید مورد تقدیر و تشکر قرار گیرند. اما معتقدم باید بر اساس چارچوب و آیین نامه هایی در این خصوص، تدابیری اندیشیده شود که ورزشکاران به لحاظ شغل، تحصیلات، بیمه و امکانات زندگی تامین شوند که این مساله باعثمی شود آنها فقط زمانی که در عرصه قهرمانی فعالیت دارند، مورد توجه نباشند و در آینده نیز نیازهای آنها تامین شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان تصریح کرد: وظیفه داریم اعتبارات مورد نیاز ورزش جانبازان و معلولین را تامین کنیم و این وظیفه ملی، شرعی و قانونی ماست که به این قشر توجه بهتری داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز