خبرگزاری کار ایران

زیر نظر بانیولی؛

متین در مانیل استارت زد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۸۸

بعد از دویدن، گرم‌کردن و انجام حرکات کششی، دانیل بانیولی با شاگردانش صحبت کرد. بلافاصله بازیکنان سرگرم تمرین اسپک و دریافت شدند. آنها با روحیه بالا و نشاط زیادی کار می‌کردند و از تمرین لذت می‌بردند.

تیم والیبال متین ورامین در نخستین روز اقامت در شهر مانیل فیلیپین در سالن دانشگاه فنی ریزال تمرین را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، کاروان والیبال متین ورامین در نخستین روز اقامت در شهر مانیل فیلیپین به دانشگاه فنی ریزال رسید. سالن ورزشی چند منظوره ریزال شرایط تهویه مناسبی نداشت و بازیکنان مجبور شدند، در هوای گرم و به شدت شرجی سالن تمرین کنند. و در این شرایط بازیکنان متین تمرینات خود را با جدیت پیگیری کردند.

تمرین تیم والیبال متین ورامین با انجام حرکات کششی آغاز شد. احمد مساجدی و عباس برقی بازیکنان را تمرین دادند. بعد از یک سفر طولانی از غرب به شرق قاره کهن آمادگی جسمانی بازیکنان برای ارائه یک نمایش مطلوب اهمیت بسیار زیادی داشت به همین دلیل مربیان ورامین تاکید زیادی روی گرم کردن داشتند.

بعد از دویدن، گرم کردن و انجام حرکات کششی، دانیل بانیولی سرمربی متین دقایقی با شاگردانش صحبت کرد. بلافاصله بازیکنان سرگرم تمرین اسپک و دریافت شدند. آنها با روحیه بالا و نشاط زیادی کار می کردند و از تمرین خود لذت می‌بردند.

قسمت دوم برنامه به انجام حرکات ترکیبی اختصاص داشت. جایی که بانیولی بازیکنانش را به دو گروه تقسیم کرد. در غیاب سعید معروف پاسور ملی‌پوش متین، وحید سید عباسی پاس‌های جفت و جوری را برای اسپکرهای قدرتمند ورامین می‌فرستاد. شهرام محمودی، فرهاد نظری‌افشار و علیرضا نصر اصفهانی به خوبی از این پاس‌ها بهره می‌بردند و آبشارهای زیبایی را به نمایش می‌گذاشتند.

در مقابل احسن‌الله شیرکوند، در کنار میکائیل تاجر نیز عملکرد تحسین برانگیزی را در دریافت داشتند. بانیولی در تمام دقایق با دقت کار شاگردانش را زیر نظر داشت و هر چند دقیقه یک‌بار با متوقف کردن تمرین از آن‌ها می‌خواست تا برخی از حرکات و یا جاگیری‌ها را در زمین اصلاح کنند. در بخش پایانی تمرین بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند تا تمام تاکتیک‌های لازم در دفاع، حمله و دریافت را در بستر کار هماهنگ تیمی تمرین کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز