خبرگزاری کار ایران

والیبال باشگاه های آسیا - فیلیپین؛

سه تیم از مسابقات انصراف دادند / تغییر گروه بندی مسابقات

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۸۷

با کنار رفتن سه تیم از مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا گروه‌بندی این رقابت‌ها دچار تغییر شد.

تیم والیبال متین ورامین مدعی اصلی قهرمانی در پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در حالی به فیلیپین رسید که تاکنون سه تیم از شرکت در این مسابقات انصراف داده‌اند.

به گزارش ایلنا، با کنار رفتن ۳ تیم از مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا گروه‌بندی این رقابت‌ها دچار تغییر شد. تیم‌های کویتی و هندی از حضور در مسابقات انصراف داده‌اند و شنیده می‌شود که نماینده عراق هم از حضور در فیلیپین بازمانده است، بنابر این برای حفظ تعادل بین گروه‌ها نماینده عمان از گروه سوم به گروه اول منتقل شد.

گروه‌بندی جدید پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به شرح زیر است:

گروه A: پی ال دی تی فیلیپین، نماینده عمان و نمایندهمغولستان
گروه B: متین ورامین ایران، اویتا میوشی ژاپن، الزهره لبنان و داک لانگ جیالای ویتنام
گروه C: الریان قطر، کندنسات قزاقستان، گرین دراگون هنگ کنگ و نماینده ترکمنستان
گروه D: نماینده چین تایپه، نماینده چین، نماینده امارات و ان سی دی گینه نو

به گزارش ایلنا، تیم والیبال متین ورامین امروز(یک‌شنبه) پس از یک سفر طولانی به شهر مانیل فیلیپین میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا رسید. این در حالی است که تا این لحظه نمایندگان والیبال هند و کویت از شرکت در این مسابقات انصراف داده‌اند.

شهرام محمودی، مصطفی شریفات، میکاییل تاجر، سعید معروف، وحید سیدعباسی، محمد موسوی، پوریا فیاضی، احسن شیرکوند، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری افشار و علیرضا نصر اصفهانی ترکیب نماینده والیبال ایران را در مسابقات باشگاه های آسیا هستند. البته سعید معروف، پوریا فیاضی و مجتبی میرزاجانپور به همراه علیرضا فداکار(سرپرست) به دلیل مشکلات اخذ ویزا یک روز دیرتر از سایرین به محل برگزاری مسابقات می‌رسند.

والیبالیست‌های ایران که انگیزه زیادی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا دارند بعد از استراحت، تمرین بدنسازی را در دستور کار قرار دادند و در مجموعه سالن بدنسازی هتل جیلس کار خود را آغاز کردند. اگر چه سالن بدنسازی هتل بسیار کوچک بود و امکانات کافی نداشت اما بازیکنان متین با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود با جدیت کار بدنسازی را انجام دادند. طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار است که تیم متین بعد از صرف نهار به وقت محلی در سالن، کار تمرینی خود را دنبال کند.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاهی مردان آسیا از روزسه شنبه ۱۹ فروردین به مدت یک هفته به میزبانی شهر مانیل فیلیپین برگزار می‌شود. نماینده والیبال ایران در دور مقدمانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا با نمایندگان ژاپن، لبنان و ویتنام همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز