خبرگزاری کار ایران

در بازدید از اردوی تیم ملی والیبال؛

گودرزی: تنها عامل موفقیت تیم ملی والیبال مربی نبود / والیبال جهش داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۰۰

تصور برخی از افراد جامعه مبنی بر موفقیت تیم ملی به واسطه وجود مربی کاملا نادرست است چرا که آن چه در والیبال به دست آوردیم مرهون پتانسیل بازیکنان و استخوان بندی قوی تیم است.

وزیر ورزش و جوانان تصورات برخی از افراد در خصوص موفقیت تیم ملی والیبال ایران تنها به واسطه وجود مربی را نادرست عنوان کرد و گفت: آنچه در والیبال ایران به دست آمده مرهون پتانسیل و تلاش های یک تیم بزرگ است.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، ‌ دکتر محمود گودرزی صبح امروز دوشنبه با حضور در خانه والیبال، از نزدیک با اردونشینان تیم ملی دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک عید نوروز به خانواده والیبال صعود تیم ملی را جهشی بزرگ دانست وافزود: ‌ نمی توان گفت والیبال ایران در این چند سال صعود داشته است بلکه باید نام جهش را بر آن نهاد. جهشی که اتفاق افتاده دلالیش کاملا مشهود است؛ اقدامات اصولی، ‌ استعدادیابی، مدیریت با ثبات و تلاش های والیبالیست ها و مربی همه دست در دست هم داده است تا نام والیبال ایران در میان برترین های دنیا قرارگیرد.

دکتر گودرزی گفت: تصور برخی از افراد جامعه مبنی بر موفقیت تیم ملی به واسطه وجود مربی کاملا نادرست است چرا که آن چه در والیبال به دست آوردیم مرهون پتانسیل بازیکنان و استخوان بندی قوی تیم است.

وزیر ورزش و جوانان توقع جامعه از والیبال را اتفاق خوبی عنوان کرد و گفت: این که یک پله رکود در والیبال با انتقاد عمومی همراه است نشان دهنده جایگاه خوب این تیم در میان مردم کشور و حتی اذهان بین المللی است.

دکتر گودرزی در ادامه چند نکته را به مربیان یادآور شد: مسابقات با فرآیند رو به رشدی همراه است اما مربیان باید توجه کنند که تمرینات پی در پی ضمن ایجاد آمادگی در فرد از آمادگی کلی او نیز می کاهد. رعایت جنبه های علمی تمرینات ضروری است و کار کشیدن بیش از حد منجر به عدم رشد و کاهش توانمندی جسمی و روانی خواهد شد.

او در پایان گفت: خوشبختانه موضوع مهمی که در والیبال مشاهده کردم رعایت جنبه های اخلاقی است. امیدوارم همان گونه که فعالیت خود را آغاز کردید ادامه دهید تا جوانان با تآسی از شما به ورزش و به دنبال آن جنبه های اخلاقی ورزش روی آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز