خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های تیم ملی تا آغاز لیگ جهانی نهایی شد؛

افشاردوست: کواچ اردیبهشت‌ماه به ایران می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۵۴۶

سرمربی جدید تیم ملی با دیدارهای دوستانه تیم ملی والیبال ایران با تیم‌های استرالیا، بلغارستان و صربستان در قبل از لیگ جهانی موافق است و قرار شد هماهنگی اردوی صربستان نیز با وی باشد.

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: در نشست ۳ ساعته با سرمربی جدید تیم ملی برنامه‌های تیم ملی والیبال تا آغاز لیگ جهانی نهایی شد و با وی هماهنگ شدیم.

به گزارش ایلنا، محمود افشاردوست در باره نشست ۳ ساعته خود با کواچ در فرودگاه استانبول ترکیه افزود: در این نشست من و امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی، کواچ سرمربی و کراسیک مدیر برنامه‌هایش حضور داشتند.

وی تصریح کرد: سرمربی جدید تیم ملی با دیدارهای دوستانه تیم ملی والیبال ایران با تیم‌های استرالیا، بلغارستان و صربستان در قبل از لیگ جهانی موافق است و قرار شد هماهنگی اردوی صربستان نیز با وی باشد.

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه اردوی تیم ملی والیبال الف و ب ایران از دهم فروردین ماه آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: حسین معدنی و چورا از تیم کاله مازندران در تمرینات حضور خواهند داشت و حتما در دوره جدید فعالیت تیم ملی والیبال یک مربی ایرانی بر روی نیمکت خواهد بود. تا زمان حضور کواچ در ایران یک مربی بدنساز ایرانی در تیم ملی والیبال حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه کواچ به همراه مربی بدنساز خود به ایران می‌آید، گفت: در نشست استانبول بر استفاده از تجربیات این دو مربی در سمینارهای یک روزه در ایران نیز تاکید شد که مورد موافقت طرفین قرار گرفت. کواچ از عملکرد مربی بدنساز خود خیلی راضی است و تاکید دارد امسال به دلیل حضور او تیم پروجیا مصدوم نداشته است.

افشاردوست با بیان اینکه فیلم آخرین بازی‌های لیگ برتر والیبال و فهرست بازیکنان دعوت شده را نیز به سرمربی جدید تیم ملی دادیم، گفت: قرار شد بعد از دیدن فیلم‌ها، سرمربی تیم ملی بازیکنان جدید را معرفی کند. البته اگر نفرات جدیدی نیاز باشد.

وی در باره زمان حضور کواچ در ایران نیز گفت: این مورد بستگی به عملکرد تیم باشگاهی او در لیگ سری A ایتالیا دارد که دیرترین زمان هفته اول اردیبهشت‌ماه سال آینده است، اما شاید به دلیل نتایج مرحله پلی آف این کار در زمان زودتر نیز انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز