خبرگزاری کار ایران

در نظرسنجی فدراسیون وزنه برداری؛

بهروزی و فضلی بهترین وزنه‌برداران سال ۹۲ معرفی شدند

کد خبر : ۱۵۴۰۱۶

در نظرسنجی برای انتخاب بهترین وزنه بردار جوان سال نیز امیرحسین فضلی با کسب ۴۴۳۵ رای، بالاتر از علیرضا دهقان و علیرضا سلیمانی قرار گرفت.

جابر بهروزی و امیرحسین فضلی از سوی مردم به عنوان بهترین وزنه‌برداران سال ۹۲ ایران معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، فدراسیون وزنه برداری به منظور انتخاب بهترین وزنه بردار بزرگسال و جوان کشورمان اقدام به یک نظرسنجی پیامکی کرد که در پایان جابر بهروزی با ۲۰۴۸ رای بالاتر از محمدرضا براری و بهادر مولایی در رده سنی بزرگسالان قرار گرفت.

بهروزی در سال جاری عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد، در یونیورسیاد جهانی روسیه نایب قهرمان شد و در رقابت‌های جهانی لهستان نیز در مکان پنجم دسته ۶۹ کیلوگرم دنیا ایستاد. رسول تقیان و رشید شریفی نیز در مکان های بعدی قرار گرفتند.

در نظرسنجی برای انتخاب بهترین وزنه بردار جوان سال نیز امیرحسین فضلی با کسب ۴۴۳۵ رای، بالاتر از علیرضا دهقان و علیرضا سلیمانی قرار گرفت. فضلی در رقابت‎های سال ۹۲ ضمن کسب مدال برنز رقابت های نوجوانان جهان، عنوان قهرمانی نوجوانان آسیا را نیز در دسته ۹۴ کیلوگرم به دست آورد.

پیمان جان و میلاد رشیدی نیز در این نظرسنجی در رتبه‌های بعدی بخش جوانان قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز