خبرگزاری کار ایران

از ۲ ماه دیگر در خدمت تیم ملی خواهم بود؛

روزبهانی: باز هم برای مراسم تقدیر از قهرمانان دعوتم نکردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۷۷۱

مسئولان سابق کمیته ملی المپیک به من قول داده بودند در مراسم تقدیر از قهرمانان دعوتم کنند، اما این کار انجام نشد.

عضو تیم ملی بوکس گفت: مسئولان سابق کمیته ملی المپیک به من قول داده بودند در مراسم تقدیر از قهرمانان دعوتم کنند، اما این کار انجام نشد.

احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: پس از پایان المپیک لندن، مسئولان وقت کمیته ملی المپیک به من گفتند به خاطر نمایش قابل قبول در مسابقات المپیک، نام من را به عنوان برنده مدال برنز به وزارت ورزش اعلام خواهند کرد، اما دوباره اسم من در لیست تقدیر از قهرمانان نبود.

وی در ادامه درخصوص شرایط خود در تیم آستانه آرلانز قزاقستان خاطرنشان کرد: ۳شنبه هفته آینده به قزاقستان می‌روم تا در ادامه لیگ نیمه حرفه‌ای جهان، همراه این تیم باشم. تیم آستانه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده و در این مرحله باید به مصاف نماینده آلمان برود.

بوکسور تیم آستانه آرلانز قزاقستان ادامه داد: در بازی اول تیم آستانه با حریف آلمانی، بوکسورهای اوزان ۷۵ و ۹۱ بازی می‌کنند و در مسابقه برگشت نوبت من خواهد بود تا در وزن ۸۱ کیلوگرم به مصاف حریفانم بروم.

روزبهانی در مورد جواد ظهره‌‌وند که گفته می‌شود همراه با تیم فیلیپین در لیگ جهانی می‌کند، اظهار داشت: تا آنجا که من می‌دانم تیم فیلیپین در لیگ جهانی(W. S. B) حضور ندارد. البته شاید وی در مسابقات سازمان‌های دیگر و یا رقابت‌های آزاد و یا حرفه‌ای مسابقه می‌دهد.

ملی پوش بوکس ایران به وضعیت خود جهت حضور در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: حدود ۲ ماه از لیگ نیمه حرفه‌ای جهان باقی‌مانده که پس از این رقابت‌ها، در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود تا با کسب آمادگی مطلوب، در بازی‌های آسیایی سال بعد در اینچئون کره جنوبی موفق به کسب مدال طلا شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز