خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ برتر والیبال؛

نخستین قهرمانی متین ورامین در لیگ برتر والیبال / کاله در گام آخر کم آورد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۳۳۴

فینال رقابت های لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد

تیم والیبال متین ورامین عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال را به خود اختصاص داد ا نخستین قهرمانی خود را در این رقابت ها جشن بگیرد.

به گزارش ایلنا، فینال رقابت های لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که تیم والیبال متین ورامین موفق شد با برتری ۳ بر ۲ کاله مازندران عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند تا برای نخستین بار بر جام قهرمانی لیگ برتر بوسه بزنند.

در این دیدار ابتدا کاله در گیم نخست موفق شد ۲۵ بر ۲۳ متین را شکست دهد ولی ورامینی ها در گیم دوم جبران کردند و ۲۵ بر ۱۹ برنده شدند تا کار به تساوی بکشد.

در ست سوم بار دیگر کاله برنده میدان بود و موفق شد ۲۵ بر ۲۳ یک بار دیگر برتری را از آن مازنی ها کند ولی در گیم چهارم بار دیگر شاگردان بانیولی موفق شدند با برتری قاطع ۲۵ بر ۲۰ بازی را بهر دیگر به تساوی بکشند.

کار به ست پنجم کشیده شد و در این گیم محمد موسوی ستاره متینی ها بود چراکه بر روی دفاع روی تور نمایش خیره کننده ای ارائه کرد تا برتری را برای تیم خود رقم بزند و گیم پنجم هم ۱۵ بر ۱۰ به سود متین به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

متین ورامین که سابقه ای دو ساله در لیگ برتر دارد سال گذشته با شکست مقابل کاله عنوان دوم را با مصطفی کارخانه کسب کرده بود که امسال با جبران شکست فینال سال گذشته ضمن کسب عنوان قهرمانی سهیمه حضور در جام باشگاه های آسیا را نیز کسب کرد.

در دیدار رده بندی نیز شهرداری ارومیه با برتری بر میزان مشهد عنوان سوم را کسب کرد تا پرونده لیگ برتر والیبال بسته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز