خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ووشوی جوانان - ترکیه؛

سانداکاران جوان ایران حریفان خود را شناختند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۸۲

مراسم وزن کشی و قرعه کشی این رقابت ها امروز در هتل کرملین آنتالیا برگزار شد تا ورزشکاران اعزامی ایران حریفان خود را بشناسند.

قرعه کشی مسابقات ساندای پنجمین دوره بازی های قهرمانی ووشوی جوانان جهان که در ترکیه در جریان است، صورت گرفت تا نمایندگان ایران حریفان خود را بشناسند.

به گزارش ایلنا، مراسم وزن کشی و قرعه کشی این رقابت ها امروز در هتل کرملین آنتالیا برگزار شد تا ورزشکاران اعزامی ایران حریفان خود را بشناسند. این مراسم از ساعت ۸ صبح به وقت محلی آغاز شد که نزدیک ظهر به پایان رسید تا در جریان آن حریفان را بشناسند.

قرعه کشی در بخش ساندا در مراسمی با حضور نمایندگان کشورها صورت گرفت که نفرات ایران در اوزان مختلف دختران و پسران حریفان را شناختند تا از فردا به مصاف هم بروند. بر این اساس، قرعه کشی به شرح زیر صورت گرفت:

حرکت دختران سانداکار به سمت افتخار

ماریه قادری نژاد در وزن ۴۸ کیلوگم در دور نخست استراحت دارد. وی در مرحله بعد به مصاف برنده مصر و آمریکا خواهد رفت. وی تا دیدار نهایی با نمایند چین روبرو نخواهد شد.

در وزن ۵۶ کیلوگرم زهرا سلحشور ابتدا با نماینده روسیه روبرو می شود. وی در صورت پیروزی به مصاف نماینده مصر خواهد رفت.

صبا شریفی در ۶۰ کیلوگرم در گام نخست با هند مصاف می دهد و در صورت پیروزی، با سانداکاری از روسیه مبارزه می کند.

سکوها در انتظار پسران

در وزن ۵۲ کیلوگرم، مهدی محمدی ابتدا با حریفی از ترکمنستان مبارزه خواهد کرد. وی در صورت پیروزی با یکی از نمایندگان جمهوری آذربایجان، افغانستان و هند روبرو می شود. در گروه وی ورزشکارانی از مصر، کره جنوبی، ترکیه و روسیه نیز حضور دارند.

عرفان آهنگریان در ۵۴ کیلوگرم کار خود را با حریفی از ترکمنستان آغاز خواهد کرد و در ادامه با برنده فرانسه و اندونزی مبارزه می کند. در گروه این سانداکار ایرانی، حریفان اوکراین، کره جنوبی، آمریکا و ویتنام نیز دیده می شوند. نماینده چین تا فینال با محمدی روبرو نخواهد سد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محسن شهبازی ابتدا استراحت دارد. این ملی پوش ایرانی در مرحله دوم با اندونزی روبرو می شود و در صورت پیروزی، برنده افغانستان یا قزاقستان را در پیش خواهد داشت.

میلاد عارفی مقام کار خود را در وزن ۷۵ کیلوگرم با رویارویی با نماینده هند آغاز خواهد کد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم هم سینا خلیلی در گام نخست استراحت دارد و در ادامه با برنده روسیه و استرالیا مصاف می دهد.

رامین موحدنیا(سرمربی تیم ساندای پسران)، منصور نوروزی(مربی تیم ساندای پسران)، پانگ یانگ(سرمربی تیم ساندای دختران) و راضیه طهماسبی(مربی تیم ساندای دختران)، اعضای کادر فنی این تیم هستند که باید رقابت های مبارزه را از فردا آغاز کنند.

پنجمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان در دو بخش ساندا(مبارزه) و تالو(اجرای فرم) دختران و پسران از فردا جمعه آغاز و چهار روز به طول می انجامد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز