خبرگزاری کار ایران

افتخارآفرینی اسکواش بازان جوان ایران در قطر

کد خبر : ۱۵۱۵۳۰

این مسابقات در حالی به کار خود پایان داد که از ۵ مدال توزیع شده در رده های سنی مختلف، نمایندگان جوان کشورمان صاحب ۴ مدال شدند.

تیم اسکواش ایران در مسابقات بین المللی قطر با کسب ۴ مدال به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون اسکواش، این مسابقات در حالی به کار خود پایان داد که از ۵ مدال توزیع شده در رده های سنی مختلف، نمایندگان جوان کشورمان صاحب ۴ مدال شدند.

پس از کسب طلای زیر ۱۵ سال توسط علیرضا شاملی، این بار نوبت پویا شفیعی بود تا تیم ایران را صاحب یک مدال دیگر کند. او در حالی که یک گیم را به حریف سرسخت قطری خود واگذار کرده و در گیم دوم هم از حریف عقب بود، موفق به تغییر جریان بازی شد و حریف خود را در چهار گیم مقهور استعداد ناب خود کرد تا طلایی های ایران به عدد ۲ برسند.

پس از پویا، دانیال قارونی در رده سنی زیر ۱۳ سال به دیدار بازیکن صغر سنی شده پاکستانی رفت که بازیکن پاکستانی در سه گیم متوالی و بدون دردسر دانیال را که چند سالی از او کوچکتر بود، شکست داد. این در حالی بود که چند کشور از جمله قطر، مالزی و ایران به حضور این بازیکن صغر سنی شده اعتراض کرده اند و شکایت کتبی رسمی این کشورها به فدراسیون اسکواش آسیا و جهانی ارسال شده است.

در بازی آخر نیز فرزاد شکوهی خسته از دیدار پنج گیمه و پربرخورد شب گذشته، به مصاف دیگر حریف پاکستانی خود رفت که با یک بازی کم فروغ و پراشتباه بازی را در سه گیم به حریف واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

به این ترتیب مسابقات قطر جونیور اوپن ۲۰۱۴ با کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره برای کاروان جوان ایران به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز