خبرگزاری کار ایران

مرحله پلی‌اف لیگ برتر والیبال؛

میزان مشهد و کاله مسافر نیمه نهایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۹۱

رقابت‌های مرحله نیمه نهایی از ۱۶ اسفند در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز خواهد شد تا چهره قهرمان این دوره از رقابت ها مشخص شود.

دیدارهای سوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال عصر امروز با دو بازی در شهرهای آمل و مشهد پیگیری شد که تیم های میزان مشهد و کاله مازندران موفق شدند با برتری بر رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

به گزارش ایلنا، دور رفت و برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه ‌های مردان ایران در روزهای چهارشنبه ۳۰ بهمن‌ماه و هفتم اسفندماه برگزار شد و صعود تیم‌های شهرداری ارومیه و متین ورامین نتیجه ۸ بازی برگزار شده در این روزها بود اما تکلیف صعود دو تیم دیگر به بازی سوم این مرحله کشیده شد که امروز یکشنبه در سالن مهران مشهد و سالن پیامبر اعظم(ص) آمل مشخص شد.

در نخستین بازی این روز تیم والیبال میزان مشهد که در دور مقدماتی موفق به کسب رده سوم جدول رده بندی شده بود و امتیاز میزبانی در بازی اول و سوم مرحله پلی‌آف را از آن خود کرد، در مشهد از شهرداری تبریز پذیرایی کرد که در این دیدار موفق شد ۳ بر ۲ حریف تبریزی خود را شکست دهد تا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند.

میزبان در این دیدار در ست نخست ۲۵ بر ۱۵ حریف خود را شکست داد ولی در ست دوم حریف تبریزی جبران کرد و موفق شد با برتری ۲۵ بر ۱۹ بازی را به تساوی بکشد. در ست سوم هم برتری از آن تبریزی ها بود چراکه این تیم مهمان بود که موفق شد نتیجه ست را ۲۵ بر ۲۰ به سود خود رقم بزند تا ۲ بر یک از میزبان مشهدی خود پیش بیفتد.

شاگردان قوچان نژاد که نمی خواستند در خانه بازنده این دیدار باشند و در ست چهارم موفق شدند یک ست عقب افتادگی را جبران کنند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ برتری را به اردوی میزان میزبان بیاورند تا شادی بار دیگر به سکوهای سالن مهران مشهد برگردد. بازی در ست سوم هم نزدیک و پا به پا دنبال شد و هر دو تیم پا پس نمی کشیدند ولی در نهایت این تیم میزان بود که در ست پنجم و پایانی ۱۵ بر ۱۳ حریف تبریزی را شکست داده تا راهی مرحله نیمه نهایی شود.

همچنین در دیگر دیدار عصر امروز کاله مازندران و پیکان در آمل دومین بازی این مرحله را برگزار کردند. بازیکنان پیمان اکبری در سالن پیامبر اعظم(ص) نخستین ست را ۲۵ بر ۲۱ به سود خود رقم زدند ولی شاگردان عطایی خیلی زود به بازی برگشتند و در ست های دوم، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۹،۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷ بر حریف تهرانی پیروز شدند و در نهایت با برتری ۳ بر یک در این دیدار جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.


تیم های شهرداری تبریز و پیکان روز چهارشنبه ۱۴ اسفند در یک دیدار به مصاف نوین کشاورز و باریج‌اسانس خواهند رفت تا برای عنوان‌های پنجم تا هشتم جدول لیگ برتر سال ۹۲ پیکار کنند.


همچنین رقابت‌های مرحله نیمه نهایی از ۱۶ اسفند در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز خواهد شد تا چهره قهرمان این دوره از رقابت ها مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز