خبرگزاری کار ایران

مقصودلو خبرداد:

حضور تیم ملی کبدی در ۳ رویداد آسیایی و جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۹۲۱

فدراسیون برای حضوری شایسته تیم ملی کبدی در بازی‌های اینچئون در بخش زنان و مردان ۱۴ اردوی تدارکاتی در هر بخش در کشور برگزار می‌کند.

رئیس فدراسیون کبدی گفت: " تیم ملی کبدی سال آینده در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی، کبدی ساحلی قهرمانی آسیا در تایلند و مسابقات جهانی هند شرکت خواهد کرد. "

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا مقصودلو همزمان با آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران درباره حضور بازیکنان تیم ملی کبدی در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: " فدراسیون برای حضوری شایسته تیم ملی کبدی در بازی‌های اینچئون در بخش زنان و مردان ۱۴ اردوی تدارکاتی در هر بخش در کشور برگزار می‌کند. "

او ادامه داد: علاوه بر بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی بازیکنان ما در چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا که از ۲۳ تا ۳۰ آبان ۹۳ در کشور تایلند برگزار می شود، به عنوان قهرمان دوره قبل شرکت می کنند. همچنین مسابقات کبدی قهرمانی جهان در پنجاب هند اواخر آبان ۹۳ برگزار می شود که تیم ملی ایران در این مسابقات حضوری شایسته خواهد داشت.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا هندوستان مربیان درجه اول خود را در اختیار ایران برای رشته کبدی قرار نمی دهد؟، گفت: " به همین دلیل نشستی در کمیته فنی فدراسیون کبدی با حضور مربیان لیگ برتر برگزار شد که در آن به این نتیجه رسیدیم که از مربیان داخلی استفاده کنیم. با توجه به این که ۴ مربی برجسته کبدی دنیا در تیم ملی هند کار می کنند، نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. "

مقصودلو در پایان گفت: " مربیان داخلی این توانایی را دارند که تیم ملی را برای کسب مدال قهرمانی هدایت کنند و بر این اساس فدراسیون کبدی در حال حاضر نیازی به مربیان خارجی ندارد. "

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز