خبرگزاری کار ایران

مشحون:

جامعه ورزش باید برای مردم الگو باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۹۱۵

متاسفانه برخی اوقات مسائلی که هزینه‌های هنگفتی هم برای آن شده، با یک حرکت غیر اخلاقی از بین می‌رود و تمام زحمات افراد باطل می‌شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: همایش‌هایی مثل فرزندان آفتاب که جهت تشویق افراد اخلاق مدار برگزار می‌شود، به ترویج اخلاق‌مداری در ورزش کمک می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود مشحون که یکی از نامزدهای دریافت تندیس اخلاق در بخش روسای فدراسیون‌ها در هفتمین همایش فرزندان آفتاب است، در خصوص این همایش گفت: بحثاخلاق و اخلاق مداری در ورزش باید در راس برنامه های هر فدراسیون قرار بگیرد. در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز چیزی جز اخلاق مداری نباید در ورزش به چشم بخورد. "

وی ادامه داد: متاسفانه برخی اوقات مسائلی که هزینه های هنگفتی هم برای آن شده، با یک حرکت غیر اخلاقی از بین می رود و تمام زحمات افراد باطل می‌شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: " جدا از بحثورزشی‌ها وظیف هر شهروندی است که در رفتار شهروندی‌اش الگوی نفرات دیگر باشد. در این خصوص بحثورزشی‌ها سوا است و چون در هر جایی زیر ذره‌بین هستند، باید رفتارشان طوری باشد که مردم از آن لذت ببرند و از آن درس بگیرند. "

او در پایان با تقدیر از مسوولان برگزاری همایش فرزندان آفتاب در آستانه برگزاری هفتمین دوره این همایش گفت: " این‌طور همایش‌ها می‌تواند برای جامعه ورزش انگیزه ایجاد کند تا در طول سال مراقب رفتار خود باشند اما برای ترویج اخلاق در ورزش نیاز به فرهنگ‌سازی عمیق تری داریم که همه مسوولان باید برای رسیدن به آن بسیج شوند. مدیران ورزشی باید محیطی آرام را برای ورزشکاران فراهم کنند تا با این کار راه را برای هر چه اخلاق مدارتر شدن ورزش هموار کنند. "

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز