خبرگزاری کار ایران

نیازمند حمایت تماشاگران مشهدی هستیم؛

قوچان‌نژاد: هیچ توجیهی برای باخت نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۷۳

در بازی دوم فشار روانی ناشی از تماشاچیان پرشور حریف، تاثیر زیادی بر عملکرد بازیکنان ما داشت و نتوانستیم بازی روان و خوب همیشگی خود را ارائه دهیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: با توجه به شناختی که از تیم شهرداری‌تبریز پیدا کرده‌ایم، قطعا روز یکشنبه بازی بهتری را ارائه خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد در آستانه سومین دیدار تیم میزان مقابل شهرداری تبریز در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال که روز یکشنبه ۱۱ اسفندماه در مشهد برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در بازی دوم فشار روانی ناشی از تماشاچیان پرشور حریف، تاثیر زیادی بر عملکرد بازیکنان ما داشت و نتوانستیم بازی روان و خوب همیشگی خود را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در بازی فردا هیچ توجیهی برای باخت نداریم، افزود: حساسیت و اهمیت بالای این مسابقه ایجاب می‌کند هوشیارانه و در عین حال کوبنده و پرتوان به زمین مسابقه برویم و قطعا نیز همین‌گونه خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال میزان ادامه داد: ۳ امتیاز این مسابقه برای ما بسیار مهم و مجوز صعود به مرحله بعدی لیگ است. بازیکنان و کادر فنی کاملا به این موضوع واقف هستند و امیدوارم با ارائه یک بازی با کیفیت، نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.

قوچان نژاد تصریح کرد: مطمئنا همچون تمامی بازی‌ها، باز هم نیازمند حمایت تماشاگران مشهدی هستیم تا ما را در کسب موفقیت در این بازی حساس همراهی کنند.

وی در پایان درخصوص بازیکنان مصدوم تیم میزان قبل از این مسابقه، گفت: خوشبختانه تنها مصدوم ما یعنی رحمان داودی با تلاش کادر پزشکی باشگاه به شرایط مطلوب رسیده و در این بازی به میدان خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز