خبرگزاری کار ایران

دانشگاه‌آزاد بخت نخست قهرمانی؛

سوپر لیگ کاراته فردا قهرمان خود را می‌شناسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۷۵

پرونده سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور فردا با انجام ۱۱ دیدار در سالن شهیدان افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار خواهد شد تا در نهایت قهرمان این رقابت‌ها معرفی شود.

هفته پایانی سوپر لیگ کاراته ایران در حالی روز پنجشنبه(۸ اسفندماه جاری) برگزار می‌شود که تیم دانشگاه آزاد از بیشترین بخت برای تصاحب جام قهرمانی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، پرونده سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور فردا با انجام ۱۱ دیدار در سالن شهیدان افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار خواهد شد تا در نهایت قهرمان این رقابت‌ها معرفی شود.

در مهم ترین بازی ایستگاه پایانی، دانشگاه آزاد که با سه امتیاز اختلاف نسبت به آذرخودرو در صدر جدول ایستاده است، به مصاف لوله سبز آسیا می رود. این بازی از آن جهت اهمیت دارد که لوله سبز در مرحله رفت و در سالن شهید حیدریان قم، مقابل دانشگاه آزاد صاحب برتری شد و شاگردان احمد صافی برای جبرن آن باخت و فتح جام قهرمانی، انگیزه های فراوانی برای پیروزی در این دیدار دارند.

آذر خودرو نوین قم، تیم دوم جدول نیز سه بار به روی تاتامی می رود و البته نیم نگاهی هم به مسابقات دانشگاه آزاد دارد تا در صورت لغزش این تیم در دو بازی با جندی شاپور و لوله سبز آسیا، بتواند در نخستین حضور خود در سوپر لیگ به عنوان قهرمانی یابد.

اما تیم سوم جدول یعنی لوله سبز آسیا نیز اگرچه شانس چندانی برای رسیدن به جام قهرمانی ندارد، اما در نخستین حضورش در سوپر لیگ شایستگی های خود را نشان داد. تیم اکبر عبدلی در این دوره از مسابقات، دو شکست ناحق از سوی سازمان لیگ در کارنامه اش دید که اگر این دو باخت خارج از تاتامی نبود، شاید الان لوله سبز دست کم در جایگاه دوم جدول رده بندی سوپر لیگ کاراته قرار می داشت.

برنامه کامل هفته آخر سوپر لیگ کاراته به این شرح است:

مرحله اول:

آوای رزم با جندی شاپور شیراز

مناطق نفت خیز جنوب با برق هرمزگان

دانشگاه آزاد اسلامی با لوله سبز آسیا

آذرخودرو نوین قم با شهید داورزنی قرچک

باشگاه پرهام با فولاد مبارکه سپاهان

مرحله دوم:

مناطق نفت خیز جنوب با آوای رزم

دانشگاه آزاد اسلامی با جنوی شاپور شیراز

آذرخودرو نوین قم با برق هرمزگان

باشگاه پرهام با لوله سبز آسیا

فولاد مبارکه سپاهان با شهید داورزنی قرچک

دیدار معوقه:

فولاد مبارکه سپاهان با آذرخودرو نوین

گفتنی است در حال حاضر تیم دانشگاه آزاد در صدر جدول ایستاده است، آذرخودرو نوین قم در رتبه دوم قرار دارد و تیم لوله سبزآسیا مکان سوم را به خود اختصاص داده است. فولاد مبارکه سپاهان، پرهام تهران، آوای رزم، صنعت برق هرمزگان، مناطق نفت خیزجنوب، جندی شاپورشیراز و شهید داورزنی قرچک نیز عناوین چهارم تا دهم جدول را در اختیار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز