خبرگزاری کار ایران

پورحسن خبر داد:

بوشهر، دزفول، اردکان و گنبد میزبان بازی رفت پلی‌آف دسته یک

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۲۷

در گروه دوم لیگ دسته یک نیز تیم های فولاد عظیمی گنبد، شهرداری دزفول، مناطق نفت خیز جنوب و شهدای ورزش ارومیه رتبه های اول تا چهارم را از آن خود کردند.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: دور رفت مرحله پلی آف لیگ دسته یک در شهرهای بوشهر، دزفول، اردکان و گنبد گاووس برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، منوچهر پورحسن با اشاره به اینکه در گروه اول این رقابت ها تیم های دلیران دشتی بوشهر، پیشگامان شفق اردکان، ذوب آهن اصفهان و شکوفا صنعت پویا کرمان به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را به دست آوردند، گفت: این تیم های در مرحله پلی آف با ۴ تیم چهارم تا اول گروه دوم بازی خواهند کرد. وی تصریح کرد: در گروه دوم لیگ دسته یک نیز تیم های فولاد عظیمی گنبد، شهرداری دزفول، مناطق نفت خیز جنوب و شهدای ورزش ارومیه رتبه های اول تا چهارم را از آن خود کردند.

رییس سازمان لیگ با بیان اینکه مرحله پلی آف لیگ دسته یک از چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه آغاز می شود، گفت: در دور رفت این مرحله تیم های دلیران دشتی بوشهر با شهدای ورزش ارومیه در بوشهر، پیشگامان شفق اردکان با مناطق نفت خیز در اردکان، شهرداری دزفول با ذوب آهن اصفهان و فولاد عظیمی گنبد با شکوفا صنعت کرمان در گنبد بازی خواهند کرد.
وی تصریح کرد: بازی برگشت مرحله پلی آف نیز چهارشنبه هفته بعد(۳۰ بهمن) برگزار می‌شود و در صورتی که نیاز به بازی سوم باشد، یکشنبه چهارم اسفندماه برگزار خواهد شد.
پورحسن افزود: چهار تیم برتر مرحله پلی آف به مرحله نیمه نهایی و نهایی که به صورت متمرکز برگزار خواهد شد، صعود می کنند تا در ۱۴ و ۱۶ اسفندماه به صورت متمرکز در تهران یا یکی از شهرستان های داوطلب با یکدیگر بازی کنند.
وی در مورد مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال نیز گفت: تا کنون صعود پنج تیم باریج اسانس، متین ورامین، میزان خراسان، کاله مازندران و پیکان تهران به مرحله پلی‌آف قطعی شده و سه تیم دیگر این رقابت ها تا چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه مشخص خواهند شد.
رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: دور رفت مرحله پلی اف لیگ برتر والیبال چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه برگزار خواهد و دور برگشت نیز چهارشنبه هفتم اسفندماه خواهد بود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز