خبرگزاری کار ایران

برای حضور در کلاس مربیگری؛

تکواندوکاران عراقی به ایران می‌آیند

کد خبر : ۱۴۳۹۴۷

نخستین دوره مربیگری بین‌المللی تکواندو از ۲۵ بهمن‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان به مدت ۵ روز در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

دوره مربیگری بین المللی کوکیوان با حضور ۱۱ تکواندوکار خارجی از ۲۵ بهمن در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نخستین دوره مربیگری بین المللی تکواندو از ۲۵ بهمن ماه در دو بخش بانوان و آقایان به مدت ۵ روز در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

پس از حضور قطعی یک تکواندوکار از اردن، ‌۴ نفر از افغانستان، ‌ یک هوگوپوش از عمان، ‌ یک نفر از پاکستان و دو تکواندوکار از ترکیه و آمریکا، ۳ تکواندوکار عراقی نیز برای شرکت در این دوره آموزشی اعلام آمادگی کرده‌اند.

نخستین دوره مربیگری بین‌المللی تکواندو با حضور ۷۳ تکواندوکار بانو و ۱۶۵ ورزشکار آقا از ۲۷ استان(آذربایجان شرقی، ‌ اصفهان، ‌ ایلام، ‌ البرز، ‌ بوشهر، ‌ تهران، ‌ چهارمحال بختیاری، ‌ خراسان رضوی، ‌ خراسان شمالی، ‌ خراسان جنوبی، خوزستان، ‌ زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ‌ یزد و جزیره کیش) برگزار می‌شود.

فدراسیون جهانی تکواندو، هیون دئوک اوه، جیون کانگ، سئونگ ران سئول و اینسیک هوانگ را به عنوان مدرس این دوره آموزشی معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز