خبرگزاری کار ایران

روزهای سرنوشت‌ساز در سوپر لیگ؛

صدرنشینان و قعرنشینان کاراته فقط امتیاز می‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۹۹

دور برگشت سوپر لیگ کاراته فردا(پنجشنبه) در شیراز پیگیری می‌شود که جدال دو تیم دانشگاه آزاد و آذرخودرو نوین قم برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول دیدنی خواهد بود.

حساسیت ها برای تیم های صدرنشین و قعرنشین سوپر لیگ کاراته ادامه می یابد و در نتیجه شاهد تغییرات فراوان در جدول رده بندی بازی ها خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، دور برگشت سوپر لیگ کاراته فردا(پنجشنبه) در شیراز پیگیری می‌شود که جدال دو تیم دانشگاه آزاد و آذرخودرو نوین قم برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول دیدنی خواهد بود.

در هفته دوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته مبارزات زیبایی را شاهد خواهیم بود که در یکسو تیم‌های بالانشین به دنبال تداوم صدرنشینی خود هستند که برای تثبیت جایگاه شان به پیروزی آن هم با اختلاف امتیاز بالا نیاز دارند.

دانشگاه آزاد صدرنشین مسابقات، این هفته سه بازی با تیم های پرهام، شهید داورزنی قرچک و صنعت برق هرمزگان دارد. دانشگاهی ها که ۲۷ امتیاز دارند و هفته قبل در قم جدی ترین رقیب شان یعنی آذرخودرو را شکست دادند، این بار در مصاف با نماینده قرچک و هرمزگان کار چندان دشواری در پیش ندارند. البته خستگی شاگردان احمد صافی به دلیل حضور در مسابقات جایزه بزرگ امارات ممکن است برای آنها مشکل آفرین شود. اما پرهام هم شرایط بدی ندارد. این تیم در دور رفت آذرخودرو را در بخش کومیته شکست داد و به همین دلیل تیمی مدعی مقابل دانشگاه خواهد بود.

آذرخودرو تیم دوم جدول نیز بعد از شکست برابر دانشگاه آزاد درهفته پایانی لیگ، این هفته با آوای رزم، فولاد مبارکه سپاهان و لوله سبز آسیا دیدار می کند. لوله سبز پایتخت تنها تیم بدون شکست سوپر لیگ است.

این تیم علاوه بر آذر خودرو، با برق هرمزگان و در ادامه با تیم مناطق نفت خیز جنوب دیدار خواهد کرد.

در سایر دیدارهای فردا، فولاد مبارکه سپاهان با آذرخودرو نوین، مناطق نفت خیز جنوب و آوای رزم مبارزه می کند. همچنین تیم شهید داورزنی قرچک ابتدا با تیم جندی شاپور شیراز روبرو می شود و در مرحله سوم مقابل پرهام قرار می گیرد. مبارزه تیم های جندی شاپور شیراز با برق هرمزگان و مناطق نفت خیز جنوب از جمله مسابقات این هفته است. ضمنا در این هفته دو تیم مناطق نفت خیز جنوب و شهید داورزنی قرچک نیز دیدار معوقه خود را برگزار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز