خبرگزاری کار ایران

مسابقات یخ‌نوردی و جام‌فجر بدون ملی‌پوشان!

عبدالله‌خانی: مسئولان فدراسیون کوهنوردی نمی‌خواهند ما باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۰۶

حتی یک مراسم خشک و خالی هم برای بدرقه بچه‌ها برگزار نکردند، چه برسد به اینکه بخواهند به اعضای تیم پاداش بدهند.

در جدیدترین تصمیم عجیب مسئولان فدراسیون کوهنوردی، مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی کشور و همچنین رقابت‌های بین‌المللی جام فجر در شرایطی برگزار خواهد شد که هیچ‌یک از ملی‌پوشان کشورمان در این پیکارها حضور نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا، مسابقات یخ نوردی قهرمانی کشور قرار است طی روزهای ۳۰ بهمن‌ماه جاری تا ۲ اسفند در مدرسه یخ‌نوردی میگون برگزار شود که با توجه به همزمانی این رقابت‌ها با المپیک زمستانی سوچی در روسیه، اکثر ملی‌پوشان ایران به وی‍ژه زهره عبدالله‌خانی و مسعود زینلی، قهرمانان آسیا و المپیکی‌های کشورمان در این بازی‌ها حضور نخواهند داشت چراکه این دو قهرمان آسیا، در هنگام برگزاری رقابت‌های کشوری در روسیه به سر می‌برند.

از سوی دیگر پیکارهای یخ‌نوردی جام فجر نیز در روزهای ۷ تا ۹ اسفندماه به میزبانی همدان برگزار خواهد شد که در این مسابقات نیز هیچ‌یک از اعضای تیم ملی یخ نوردی حضور نخواهند داشت. در هنگام برگزاری رقابت‌های جام فجر، مسابقات جام جهانی در روسیه برگزار می‌شود و به همین دلیل ملی‌پوشان یخ‌نوردی کشورمان در روسیه حضور دارند و طبیعتا نمی‌توانند در جام فجر شرکت کنند.

زهره عبداللهخانی قهرمان یخ‌نوردی آسیا درخصوص اتخاذ چنین تصمیماتی از سوی مسئولان فدراسیون کوهنوردی به خبرنگار ایلنا گفت: واقعا نمی‌دانم مسئولان فدراسیون به چه دلیل این‌گونه برنامه‌ریزی کرده‌اند. هر چند فکر می‌کنم آنها به این نتیجه رسیده‌اند ما در این مسابقات نباشیم، بهتر است.

وی افزود: اگر ملی‌پوشان در این دو مسابقه شرکت می‌کردند، طبیعتا سطح رقابت‌ها بالاتر می‌رفت، اما مثل اینکه این مسائل برای مسئولان فدراسیون چندان اهمیت ندارد.

قهرمان یخ‌نوردی آسیا در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا متولیان فدراسیون کوهنوردی نیز همچون مسئولان فدراسیون اسکی به نفرات اعزامی به المپیک سوچی مبلغ ۵ میلیون پاداش دادند یا نه، اظهار داشت: آنها حتی یک مراسم خشک و خالی هم برای بدرقه بچه‌ها برگزار نکردند، چه برسد به اینکه بخواهند به اعضای تیم پاداش بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز