خبرگزاری کار ایران

۲۱بهمن روز سرنوشت لیگ‌برتر تکواندو؛

آیا شهرداری در ورامین دور قهرمانی می‌زند؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۰۹

تیم شهرداری ورامین با ۲۷ امتیاز صدرنشین لیگ است، دانشگاه آزاد با ۲۴ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و پاس قوامین با ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

ورامین هفته آینده میزبان بازی‌های هفته سوم و چهارم لیگ برتر تکواندو است که اگر در این روز شهرداری ورامین موفق به شکست دانشگاه آزاد شود، به احتمال فراوان قهرمانی خود را مسجل می‌کند.

به گزارش ایلنا، دیدارهای هفته سوم و چهارم از دور برگشت دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو، روز دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه جاری به میزبانی باشگاه شهرداری ورامین برگزار می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه این هفته، شاگردان پیام خانلرخانی در ورامین میزبان تیم رده دومی دانشگاه آزاد خواهند بود. شهرداری ورامین در صورت پیروزی مقابل داشنگاه آزاد به احتمال فراوان قهرمان لیگ برتر تکواندو خواهد شد.

برنامه بازی‌های لیگ برتر تکواندو در هفته‌های سوم و چهارم از دور برگشت به این شرح است:

هفته سوم:

پاس قوامین - شهرداری شهراندیشه

استیل البرز - دانشگاه آزاد

شهرداری ورامین - سلحشور

شرکت ملی حفاری ایران - باشگاه جوانه

هفته چهارم:

باشگاه جوانه - شهرداری شهراندیشه

شهرداری ورامین - دانشگاه آزاد

استیل البرز - شرکت ملی حفاری ایران

پاس قوامین - سلحشور

گفتنی است، هم اکنون تیم شهرداری ورامین با ۲۷ امتیاز صدرنشین لیگ است، دانشگاه آزاد با ۲۴ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و پاس قوامین با ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز