خبرگزاری کار ایران

سیاست‌های وزارتخانه با جدیت دنبال خواهد شد؛

هاشمی‌جواهری: توسعه علمی و فرهنگی اولویت ورزش کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۵۲

پیشبرد اهداف ورزش قهرمانی و همگانی نیازمند توجه ویژه به علم‌گرایی در ورزش است که خوشبختانه گام بسیار خوبی را در این زمینه برداشتیم و در سال‌های آینده شاهد ثمرات مثبت آن خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: سیاست‌هایی که از سوی وزیر ورزش و جوانان تعیین شده، با جدیت و دقت در ورزش استان دنبال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید علی اکبر هاشمی‌جواهری با اشاره به تلاش‌هایی که از سوی این اداره کل در زمینه توسعه علمی ورزش استان صورت گرفته، اظهار داشت: این فعالیت‌ها بر اساس اولویت‌های وزارتخانه و در راستای بهره‌گیری از علم روز ورزش، انجام شده است.

این مقام مسوول با اشاره به حضور چهره‌های برجسته علمی در راس وزارت ورزش و جوانان، یکی از اولویت‌های مدنظر این وزارتخانه را توسعه علمی و فرهنگی ورزش کشور دانست و تاکید کرد: با توجه به تاکیداتی که وزیر ورزش و جوانان درخصوص افزایش حضور جامعه علمی در سطوح مختلف ورزش کشور داشته قطعا راه‌اندازی این مرکز می‌تواند استان را در راه دستیابی به اهداف تعیین شده وزارت ورزش و جوانان یاری کند.

وی با اشاره به تاسیس مرکز آموزش علمی کاربردی اداره‌کل به عنوان اقدامی در جهت علمی کردن ورزش استان، افزود: ما این مرکز را در راستای توسعه علمی و تخصصی ورزشکاران استان، راه‌اندازی کردیم و طی ماه جاری سومین ترم فعالیت تحصیلی دانشجویان این مرکز آغاز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: پیشبرد اهداف ورزش قهرمانی و همگانی نیازمند توجه ویژه به علم‌گرایی در ورزش است که خوشبختانه گام بسیار خوبی را در این زمینه برداشتیم و در سال‌های آینده شاهد ثمرات مثبت احداثاین مرکز در جامعه ورزش استان خواهیم بود.

هاشمی‌جواهری ادامه داد: هدف اصلی ما از راه‌اندازی مرکز آموزش جامع علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان این بود که در کنار دوره‌های مربیگری که در هیات‌ها برگزار می‌شود، انحصارا بحثتوسعه علمی مربیان و ورزشکاران را در رشته خاص مورد علاقه آنها پیگیری کنیم تا در نهایت با یک مدرک دانشگاهی معتبر، مدارج بالاتر فعالیت ورزشی خود را ادامه دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: قطعا ادامه این روند منشا اثرات بسیار مثبتی برای ورزش استان خواهد بود، توسعه فضای علمی - ورزشی و همچنین پرورش مربیان و ورزشکارانی که در یک رشته خاص تحصیل کرده‌اند می‌تواند آینده روشنی را برای ورزش خراسان رضوی رقم بزند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ترم جدید فعالیت این مرکز از بهمن‌ماه و با شرکت دانشجویان در کلاس‌های درسی ۱۳ رشته ورزشی آغاز می‌شود، ضمن اینکه امیدواریم در ترم‌های آتی تعداد رشته‌های مورد پذیرش دانشگاه را افزایش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز