خبرگزاری کار ایران

از ساعت ۱۵؛

مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۲۸

در این مجمع رئیس، نواب رئیس، دبیر کل، خزانه‌دار و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با آرای تمامی اعضای مجمع برای ۴ سال دیگر انتخاب خواهند شد.

مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ساعت ۱۵ بعد از ظهر روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این مجمع رئیس، نواب رئیس، دبیر کل، خزانه‌دار و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با آرای تمامی اعضای مجمع برای ۴ سال دیگر انتخاب خواهند شد.

اگرچه حرف و حدیث‌های زیادی درباره نحوه رد یا تایید صلاحیت‌ کاندیداهای حضور در انتخابات به وجود آمده بود ولی بعد از فروکش کردن انتقادات مجمع راس ساعت ۱۵ فردا برگزار و بالاخره تکلیف یکی از جنجالی ترین انتخابات‌های ورزشی ایران مشخص خواهد شد.

در بین کاندیداهای ریاست خسروی‌وفا و کیومرثهاشمی تاکنون بیشترین شانس را دارا هستند که در این بین خسروی‌وفا به دلیل ریاست بر کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان گرفتاری‌های خاص خود را داراست ولی هاشمی با توجه به استعفا از وزارتخانه ورزش با فراغ بال به این انتخابات گام می‌نهد و امیدوار است سکان هدایت یکی از حساس‌ترین پست‌های ورزش ایران را برای ۴ سال بر عهده بگیرد تا حاشیه‌های این بخش از ورزش نیز مانند وزارتخانه که مدت‌ها بدون وزیر بود به پایان برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز