خبرگزاری کار ایران

روی نقاط کلیدی و حساس تمرکز می‌کنیم؛

بنی طالبی: هدف ما تکرار عنوان قهرمانی است

کد خبر : ۱۳۷۰۱۲

طوری برنامه‌ریزی کردیم که بازیکنان روز مسابقه به اوج خود رسیده باشند تا اجرای خوب و ایده آلی ارائه دهند.

مربی بخش تالو تیم پرشین گفت: برای حضور قدرتمندتر در مرحله نهایی لیگ برتر تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت

به گزارش ایلنا، تیمور بنی‌طالبی اظهار داشت: با توجه به اندک بودن زمان اردوی لیگ برتر، ما روی نقاط کلیدی و حساسی که در حین مسابقه بیشتر به چشم می‌خورد تمرکز می‌کنیم تا سطح فنی تیم را بالاتر ببریم و نتیجه مطلوبی کسب کنیم. طوری برنامه‌ریزی کردیم که بازیکنان روز مسابقه به اوج خود رسیده باشند تا اجرای خوب و ایده آلی ارائه دهند.

وی افزود: تعدادی از بازیکنان ما از جوانان به بزرگسالان آمدند و تجربه‌ای نداشتند ولی طی اردوهایی که برگزار شد از سطح آمادگی و اعتماد بنفس خوبی برخوردار شدند تا جایی‌که توانستند هفته‌های گذشته برابر تیمی که بازکنان قدری دارد و ملی‌پوش هستند گام محکمی بردارند و بسیار خوب ظاهر شوندو برای تکرار عنوان قهرمانی تلاش کنند.

بنی طالبی خاطر نشان کرد: از حریفان خود شناخت نسبی داریم و قبلاً با آنها رقابت کردیم ولی می‌توان گفت حریفان حساس و جدی‌تر ما تیم‌های پارس‌جنوبی و دانشگاه آزاد هستند که در دور رفت برابر دانشگاه آزاد نتیجه خوبی گرفتیم و قطعاً در دور برگشت که پنجشنبه برگزار می‌شود با قدرت بیشتری حاضر می‌شویم.

وی همچنین تاکید کرد: به نظر من از گروه مقابل تیم پارس‌جنوبی بالا خواهد آمد، چراکه از کادر فنی و مربیان تیم ملی و بازیکنان ملی‌پوش برخوردار است و تا این هفته نتایج خوبی کسب کردند. باید بگویم بازیکنان تیم ما هم دارای شرایط بسیار خوبی هستند و تمام تلاش تیم، کادر فنی و مربیان بر این است که با قدرت بیشتری در مرحله نهایی حضور پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز