خبرگزاری کار ایران

احکام کادرفنی هفته آینده صادر می‌شود؛

مربیان تیم‌های ملی جودو انتخاب شدند / آخوندزاده و میران حکم می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۹۱

قرار است احکام صادر شده هفته آینده صادر شود تا مربیان جدید تیم‌های ملی مختلف رسما کار خود را آغاز کنند.

اعضای کادر فنی تیم‌های ملی جودو ایران انتخاب شده‌اند و قرار است احکام صادر شده هفته آینده صادر شود تا مربیان جدید تیم‌های ملی مختلف رسما کار خود را آغاز کنند.

به گزارش ایلنا، براساس مذاکرات مدیر تیم های ملی و توافق نهایی با گزینه‌های مربیگری در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف، کادر جدید تیم‌های ملی انتخاب شده‌اند و قرار است هفته آینده احکام خود را از مسئولان فدراسیون دریافت کنند.

در رده سنی بزرگسالان، مسعود حاجی آخوندزاده که پیش از این به عنوان مربی فعالیت می‌کرد، سرمربی تیم ملی بزرگسالان شده است. ناصر قراگوزلو و مسعود خسروی‌نژاد کمک‌های حاجی آخوندزاده هستند. ضمن اینکه عادل خوش‌گفتار نیز به عنوان مربی بخش نوازا(فنون‌خاک) تیم ملی بزرگسالان انتخاب شده است.

سید محمود میران که گفته می‌شد مربی تیم ملی امید است(تیمی که هیچ‌گاه وجود خارجی پیدا نکرد) سرمربی تیم ملی جوانان شده است. البته دستیاران میران هنوز مشخص نشده‌اند و باید دید کاپیتان سال‌های دور تیم ملی جودو از چه کسانی به عنوان کمک در تیم جوانان استفاده خواهد کرد.

در تیم ملی نوجوانان نیز داوود میقانی که ریاست کمیته فنی فدراسیون را هم برعهده دارد و درهمه کاره تیم ملی کاتا نیز هست، مشغول به کار خواهد شد. کمک های او نیز حسین قمی و حامد ملک‌محمدی هستند. البته براساس شنیده‌ها برخی از گزینه‌های مطرح شده برای تیم نوجوانان احتمال دارد در تیم جوانان مشغول به کار شوند اما ترکیب نهایی کادر فنی تیم‌های ملی مختلف جودو این نفرات هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز