خبرگزاری کار ایران

باید از انتقادهای سازنده استفاده کنیم؛

رضوانی: نمی‌توان کسی را از جامعه شنا حذف کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۶۸

فدراسیون شنا از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره می برد و آماده همکاری با تمام نیروهای مفید در ورزش است.

رئیس فدراسیون شنا، در حاشیه جلسه هماهنگی کمیته‌ها با هیات رئیسه فدراسیون گفت: فدراسیون شنا از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره می‌برد و آماده همکاری با تمام نیروهای مفید در ورزش است.

به گزارش ایلنا، محسن رضوانی در نخستین جلسه هماهنگی مسئولان ارشد کمیته‌ها با هیات رئیسه یادآور شد: شنا، شیرجه و واترپلو از نظر کمیت جامعه کوچکی است و نمی‌توان کسی را در آن حذف کرد. فدراسیون شنا از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره می برد و آماده همکاری با تمام نیروهای مفید در ورزش است.

وی ادامه داد: هر انتقاد منطقی می‌تواند سازنده باشد. باید از انتقادهای سازنده نهایت استفاده را انجام دهیم. همه ما مانند یک تیم کار خواهیم کرد و از یکدیگر حمایت می‌کنیم. خوشبختانه نیروهای بسیار توانمندی در فدراسیون فعال هستند که بستر مناسبی را برای توسعه ورزش های زیر مجموعه پدید آورده‌اند. احمد یاقوتی قائم مقام فدراسیون با اختیارات کامل در فدراسیون به ما کمک می‌کند و همچنین حضور خسرو امینی با توجه به جایگاه ویژه و نفوذی که دارند برای فدراسیون شنا می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

محسن رضوانی با تاکید بر لزوم حمایت هرچه بیشتر از ورزشکاران این رشته گفت: فدراسیون برای تمامی شناگران شیرجه روها و واترپلوئیست های ایران فعالیت می کند و تمام تلاش ما برای حمایت از ورزشکاران این رشته خواهد بود.

رئیس فدراسیون شنا پیروی از سیاست‌های وزارت ورزش را در اولویت برنامه‌ها قرار داد و تصریح کرد: در راستای سیاست‌های کلان وزارت ورزش و جوانان مدیریت منابع انسانی یکی از اولویت‌های پیش روی فدراسیون است امیدواریم در این راستا نیز گام‌های بلندی برداریم. زیرا معتقدیم مهمترین اهداف فدراسیون توجه به قهرمان، مربیان و بخش فنی است.

در ادامه این جلسه که با حضور داود رضاسلطانی(رئیس کمیته فنی واترپلو)، فرشاد کرمی(رئیس کمیته فنی شنا)، امید حدیقی(رئیس کمیته فنی شیرجه)، مسعود رضوانی(مسئول کمیته روابط بین الملل)، شهرناز ورنوس(نائب رئیس بانوان)، علی اکبر شیریجیان(مسئول کمیته آموزش)، فرشته عدل(مشاورعالی امور بانوان)، خسرو امینی، مهندس منوچهر فصیحی، مرتضی شریعت، محمدهادی بیک برگزار شد اعضا به بحثو وتبادل نظر در مورد برنامه های پیشبردی رشته های شنا، شیرجه و واترپلو در دو بخش بانوان و آقایان پرداختند و راه کارهایی را به همین منظور پیشنهاد دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز