خبرگزاری کار ایران

به قهرمانی امیدیه امیدوارم؛

امامی‌فر: یک دروازه‌بان خوب در نتیجه مثبت یک تیم موثر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۵۶

اگر یک تیم بخواهد نتیجه مطلوبی بگیرد ۵۰ درصد نقش آن را یک گلر با تجربه بازی می‌کند. یک دروازه‌بان خوب می‌تواند در نتیجه مثبت یک تیم بسیار موثر باشد.

دروازه‌بان تیم واترپلوی نفت امیدیه با اشاره به رقابت‌های لیگ برتر واترپلو گفت: با شناختی که از تیم نفت امیدیه دارم به قهرمانی این تیم امیدوار هستم.

به گزارش ایلنا، مهران امامی‌فر در مورد تمریناتش گفت: در هفته ۱۱ جلسه تمرین می کنیم، البته باید به این نکته اشاره کنم که تمرینات دروازه‌بان‌ها با سایر بازیکنان کاملاً متفاوت است. متاسفانه مربی دروازه‌بان نداریم. همانطور که قبلاً اشاره کردم تمرینات دروازه‌بان و حتی شنا کردن آنها کاملاً متفاوت است. البته مربی تیم‌ها به دروازه‌بانان نیز تمرین می‌دهند اما حضور یک مربی جداگانه برای گلر یک تیم بسیار مهم است.

امامی‌فر در مورد اهمیت و نقش گلر در واترپلو گفت: اگر یک تیم بخواهد نتیجه مطلوبی بگیرد ۵۰ درصد نقش آن را یک گلر با تجربه بازی می‌کند. یک دروازه‌بان خوب می‌تواند در نتیجه مثبت یک تیم بسیار موثر باشد.

سنگربان تیم نفت و گاز امیدیه سطح لیگ را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: کیفیت لیگ واترپلو البته در گروه A مطلوب است. تیم دانشگاه‌آزاد یکی از حریفان قدرتمند لیگ امسال است که خوشبختانه توانستیم دو برد از این تیم بگیریم و صدرنشین گروه باقی بمانیم. البته تیم زنجان نیز حریف سرسختی است که باید قدرت این دو تیم در زمین بازی مشخص شود.

وی در ادامه افزود: اگر امکانات طوری باشد که تعداد بیشتری از بازیکنانی که در شهرستان‌ها هستند به اردوی تیم ملی دعوت شوند هم کمکی به سطح فنی بازیکنان خواهد شد و هم مربیان تیم ملی حق انتخاب بهتری دارند. در این صورت می‌توانیم تعداد بازیکنان خوب را گسترش دهیم و این به بالا بردن سطح واترپلو در کشور نیز کمک خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز