خبرگزاری کار ایران

هرجا وزارت بگوید انجام وظیفه می‌کنم؛

طالبی: مقابل هر تخلفی می‌ایستم / حضورم در اسکی اتفاق عجیبی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۱

قبل از انقلاب در رشته‌های قایقرانی و بوکس فعالیت می‌کردم و در این رشته‌ها موفقیت‌های زیادی نیز داشته‌ام. بنابراین فکر نمی‌کنم حضور من در فدراسیون اسکی اتفاق عجیبی باشد.

سرپرست فدراسیون اسکی تاکید کرد که برخی عنوان کرده‌اند بنده به اجبار سرپرست فدراسیون اسکی شده‌ام، در حالی‌که من پیش از این نیز نایب رئیس این فدراسیون بوده‌ام.

به گزارش ایلنا، چندی پیش و طی حکمی از سوی محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، ناصر طالبی که بازرس فدراسیون بوکس است، به عنوان سرپرست فدراسیون اسکی منصوب شد، حکمی که گفته می‌شد طالبی از آن راضی نیست.

درهمین رابطه طالبی به خبرنگار ایلنا گفت: سوابق من موجود است. بنده پیش از این که سرپرست فدراسیون اسکی شوم، مدتی به عنوان نایب رئیس این فدراسیون مشغول به کار بودم. بنابراین برخلاف گفته بعضی ها هیچ اجباری در پذیرفتن این مسئولیت از جانب من نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که شما به عنوان بازرس فدراسیون بوکس چگونه سرپرست فدراسیون اسکی شدید، تصریح کرد: قبل از انقلاب در رشته‌های قایقرانی و بوکس فعالیت می‌کردم و در این رشته‌ها موفقیت‌های زیادی نیز داشته‌ام. بنابراین فکر نمی‌کنم حضور من در فدراسیون اسکی اتفاق عجیبی باشد.

بازرس فدراسیون بوکس ادامه داد: به کار بردن لفظ بازرس برای فدراسیون بوکس جالب نیست. من به عنوان مشاور در خدمت این فدراسیون هستم.

طالبی با اشاره به اینکه تابع تصمیمات وزارت ورزش است، اظهار داشت: هدف اصلی حضور من در فدراسیون اسکی، ادامه برنامه های قبلی است تا به این ترتیب کارها روی زمین نماند. ضمن این که می بایست شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون را نیز مهیا کنم. بنابراین هرجا و در هر پستی که وزارت ورزش صلاح بداند، خدمت می کنم.

سرپرست فدراسیون اسکی در ادامه و در واکنش به انتشار خبری مبنی بر این که برخی از افراد مرتبط با مسئولان فدراسیون قصد دارند به نام تیم ملی تجهیزات و وسائل اسکی را به کشور وارد کنند و در نتیجه به سودهای کلان برسند، گفت: ابتدا باید از شما تشکر کنم که بنده را در جریان این موضوع قرار دادید. من نیز چنین خبری را شنیده ام و به همین دلیل مشغول بررسی هستم. اگر تخلفی صورت گرفته باشد، برخورد جدی با متخلفان خواهم کرد.

وی با بیان این که درمقابل هرگونه تخلفی خواهد ایستاد، یاد آور شد: وارد کردن تجهیزات و اقلام ورزشی، ساز و کارهای خاص خود را دارد. اگر بعضی بخواهند این کار را انجام دهند، می بایست در قالب یک تفاهم نامه و از طریق تشکیلات حقوقی وزارت ورزش نسبت به واردات وسائل ورزش اسکی اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز