خبرگزاری کار ایران

سیدحسن خمینی: به این تفاهم نامه چشم داریم و دل بسته‌ایم

امضای تفاهم نامه همکاری وزارت ورزش با موسسه نشر آثار حضرت امام

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۶۰

به این تفاهم نامه چشم داریم و دل بسته ایم که انشالله بتوانیم با امضای آن کاری برای جوانان انجام دهیم.

با حضور وزیر ورزش و جوانان و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تفاهم نامه همکاری میان وزارت ورزش و جوانان و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) امضا شد.
به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: امضای این تفاهم نامه یک سرآغاز و ساده ترین مرحله است. باید این تفاهم نامه از روی کاغذ به عملیاتی شدن برسد. اجرایی شدن و عملی شدن آن بستگی به همت و تلاش دوستان ما در مجموعه وزارت ورزش و جوانان و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) دارد.

وی تصریح کرد: خیلی وقت‌ها از امکانات کم کارهای بزرگ تولید شده است. به این تفاهم نامه چشم داریم و دل بسته ایم که انشالله بتوانیم با امضای آن کاری برای جوانان انجام دهیم.

معاون ساماندهی امور جوانان نیز در این مراسم گفت: این تفاهم نامه در حوزه جوانان منعقد می شود با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره)، که به عنوان حسن مطلع و تبرک فعالیت های وزارت خانه و انعقاد تفاهم نامه همکاری با دستگاه ها و نهادهای مختلف کشوری امروز به امضا می رسد.

محمود گلزاری افزود: براساس این تفاهم نامه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره به عنوان سمن فعال و گروه مرجع در حوزه اندیشه های رهبر کبیر انقلاب به فعالیت می پردازد.

هدف از امضای این تفاهم نامه بسترسازی جهت تقویت و تعمیق همکاری های فی ما بین در عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در حوزه آرا، افکار، اندیشه ها و سیره و سلوک امام خمینی(ره) و بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و امکانات طرفین برای تبلیغ و ترویج اندیشه های بلند حضرت امام و الگوهای رفتاری و منش و روش بنیانگذار جمهوری اسلامی بویژه برای جوانان در عرصه نهادها و سازمان های دولتی متصدی امور جوانان بالاخص معاونت ساماندهی امور جوانان، مدیریت های ستادی و استانی آن و نیز سازمان های مردم نهاد وابسته به این معاونت عنوان شده است.

این تفاهم نامه با رویکرد تبیین و ترویج اندیشه های بلند امام راحل(ره) در حوزه جوانان بویژه ارتقای توانمندی های جوانان، افزایش روحیه مشارکت و مسئولیت پذیری و تقویت روحیه خودباوری، آرمان خواهی، استقلال طلبی و هویت خواهی آنان و ارتقای بهره وری، کارآمدی و اثربخشی جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و در جهت تقویت و تعاملات دو سویه سازمان یافته میان معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به امضا رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز