خبرگزاری کار ایران

مسئولین این تیم را حمایت کنند؛

اجاقی: پرشین یکی از قطب‌های ووشوی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۶۵

ووشوی ایران پیشرفت کرده و تمام نفراتی که تحت عنوان تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان در ووشوی کشور حضور داشتند، در تیم‌های مختلف و قدر لیگ دیده می‌شوند.

مدیرفنی تیم ووشوی پرشین گفت: پرشین می‌تواند یک قدرت مطلق در ووشو باشد و به عنوان یک تیم قدر در سطح بین المللی مطرح شود.

به گزارش ایلنا، حسین اجاقی در رابطه با سیاست امسال تیم پرشین برای حضور در لیگ برتر ووشو گفت: این تیم برای سومین سال متوالی است که در این رقابت‌ها حضور دارد. ووشوکاران پرشین سال اول نایب قهرمان شدند و سال گذشته که دومین سال حضور این تیم در رقابت‌ها بود با تجربه‌ای که کسب شد و تمرینات و هزینه کافی و آماده‌سازی خوب، تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. همچنین با توجه به اینکه امسال حریفان جدی و قدری مثل دانشگاه آزاد و پارس‌جنوبی را پیش‌رو داریم، تلاش‌ ما بر این است که برای دومین بار عنوان قهرمانی را تکرار کنیم و کمکی در بالا رفتن سطح ووشوی کشور داشته باشیم.

اجاقی درخصوص سطح فنی لیگ امسال اظهار داشت: ووشوی ایران پیشرفت کرده و تمام نفراتی که تحت عنوان تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان در ووشوی کشور حضور داشتند، در تیم‌های مختلف و قدر لیگ دیده می‌شوند. به نظرم امسال نسبت به تمام سال‌های گذشته سطح فنی بسیار بالا رفته و سال سختی را پیش رو داریم.

وی افزود: پرشین یکی از قطب‌های ووشو در لیگ برتر است. اگر مسئولین همچنان این تیم را حمایت کنند، به نظر من می‌تواند یک قدرت مطلق در ووشو باشد و به عنوان یک تیم قدر در سطح بین‌المللی مطرح شود.

اجاقی درخصوص عدم حضور تیم بعثت کرمانشاه نیز گفت: به نظرم این تیم به دلایل مختلفی چون سختی راه و اینکه تیم خیلی کاملی نبود و نیم‌بند به نظر می‌رسید، صلاح دانستند این هفته در مسابقات حاضر نشوند ولی برای هفته‌های بعدی با قدرت بیشتری حضور پیدا خواهند کرد. اگر این هفته در مقابل بازیکنان قدرتمند پرشین حاضر می‌شدند، برای بالا رفتن سطح فنی و تجربه به تیم‌شان کمک خوبی می‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز