خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر جودو و ثبت نتایج جالب؛

جودوکاران ثامن‌الحجج صدرنشین ماندند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۰۰

رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر جودو امروز(چهارشنبه) در سالن شهیدان افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد.

در پایان هفته دوم لیگ برتر جودوی باشگاه‌های ایران تیم پاس ثامن الحجج همچنان به صدرنشنی خود ادامه داد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر جودو امروز در سالن شهیدان افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد که با نتایج جالبی همراه بود.

در مهمترین دیدار این هفته، تیم‌های پاس ثامن‌الحجج خراسان رضوی و موسسه مالی اعتباری میزان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت به سود پاسی‌ها به پایان رسید.

در این دیدار میزان از دو جودوکار خارجی در ترکیب خود سود می‌برد ولی در یک رقابت نزدیک و فشرده بازنده تاتامی را ترک کرد. پاس در دیگر دیدار خود ۴بر۳ از سد نفت مسجد سلیمان گذشت.

در بازی دیگر تیم میزان پالایش گاز ایلام را ۵ بر ۲ شکست داد. عبدالرحمانوف و سوبیروف دو جودوکار تاجیکستانی این تیم مقابل حریفانشان صاحب برتری شدند. پالایش گاز ایلام بعد از این شکست برابر نیروی زمینی ارتش ۴ بر صفر پیروز شد.

تیم دانشگاه آزاد نیز دو بار به میدان رفت و ۶ امتیاز از دست داد. این تیم ابتدا ۴بر۲ مقابل نفت مسجد سلیمان شکست خورد. دانشگاه بعد از این دیدار، نتیجه را ۴ بر۳ به نیروزی زمینی واگذار کرد.

به این ترتیب و تا پایان هفته دوم، تیم پاس ثامن‌الحجج خراسان رضوی با ۹ امتیاز در صدر قراردارد. پالایش گاز ایلام با ۶ امتیاز و تفاضل برد انفرادی ۷ در مکان دوم ایستاده و موسسه مالی اعتباری میزان با همین تعداد امتیاز و تفاضل ۴ در مکان سوم قرار دارد. نفت مسجد سلمیان و نیروی زمینی ارتش هر کدام با ۳ امتیاز چهارم و پنجم هستند و دانشگاه آزاد بدون امتیاز مکان ششم را در اختیار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز