خبرگزاری کار ایران

روزهای سختی پیش روی ورزش ایران است؛

توکلیان: شرایط مالی بسیاری از فدراسیون‌ها مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۴۷

علاوه بر رقابت‌های مختلفی که رشته‌های ورزشی با آن درگیر هستند بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و با توجه به نتایجی که کاروان ورزش ایران در دوره قبلی بازی‌های آسیایی کسب کرد انتظارات از ورزشکاران بسیار بالا رفته است.

مربی خراسانی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در اردوی تیم ملی کشتی آزاد که از امروز آغاز می‌شود توجه به کشتی‌گیران جوان و ورزشکارانی که در رقابت‌های اپن و قهرمانی کشور درخشش داشته‌اند در اولویت است.

به گزارش ایلنا، امیر توکلیان با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشور از امروز چهارشنبه گفت: ۲۳ کشتی‌گیر در این اردو حضور دارند و تا ۲۶ دی‌ماه در خانه کشتی تمرین خواهند کرد، نفراتی که به اردو دعوت شده‌اند کشتی‌گیران برتر مسابقات اپن و قهرمانی کشور هستند و با توجه به تغییر در اوزانی که در کشتی صورت گرفته با حساسیت بیشتری دعوت شدگان به اردو را گزینش کرده ایم.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن رقابت‌های جهانی و آسیایی، کادر فنی بر حضور کشتی‌گیران مدعی حضور در تیم ملی در رقابت‌های مانند اپن و قهرمانی کشور تاکید کرد و قطعا نفراتی که در این مسابقات شرکت کرده باشند مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

توکلیان در ادامه افزود: سال سختی پیش روی ورزش کشور است، علاوه بر رقابت‌های مختلفی که رشته‌های ورزشی با آن درگیر هستند بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و با توجه به نتایجی که کاروان ورزش ایران در دوره قبلی بازی‌های آسیایی کسب کرد انتظارات از ورزشکاران بسیار بالا رفته است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اگر به دنبال تکرار نتایج مطلوب دوره قبل هستیم باید توجه به ورزش‌های مدال‌آور را بیشتر کنیم، متاسفانه شرایط مالی بسیاری از فدراسیون‌ها مطلوب نیست و اگر انتظار کسب مدال را داریم باید هزینه بیشتری انجام دهیم.

وی درخصوص وضعیت فدراسیون کشتی هم گفت: در هر حال فدراسیون کشتی هم مانند سایر رشته‌های ورزشی با مشکلاتی دست به گریبان است ولی خوشبختانه از زمان حضور رسول خادم در راس فدراسیون اوضاع به مراتب بهتر از قبل شده و امیدواریم با ادامه این روند و حمایت مسوولان از این رشته مدال‌آور شاهد موفقیت‌های کشتی‌گیران‌مان در رقابت‌های آسیایی و جهانی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز