خبرگزاری کار ایران

هفته دوم سوپر لیگ باشگاه های کشور؛

صدرنشینی کاراته‌کاران دانشگاه‌آزاد و صعود سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۴۵

هفته دوم سوپر لیگ‌کاراته باشگاه‌های کشور با صدرنشینی دانشگاه آزاد، تداوم پیروزی‌های آذرخودرو و صعود فولاد مبارکه سپاهان به رده دوم پیگیری شد.

هفته دوم سوپر لیگ‌کاراته باشگاه‌های کشور با صدرنشینی دانشگاه آزاد، تداوم پیروزی‌های آذرخودرو و صعود فولاد مبارکه سپاهان به رده دوم پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، این هفته از مسابقات به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد که در جریان آن دانشگاه آزاد اسلامی با کسب پیروزی در هر ۲ دیدار خود، صدرنشینی اش را تثبیت کرد.

آذرخودروی نوین قم نیز در تنها دیدار این هفته خود، با نتیجه ۲۵ بر ۳ تیم جندی‌شاپور شیراز را شکست داد تا با ۳ برد از ۳ بازی یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

فولاد مبارکه سپاهان با برتری ۱۴ بر ۱۳ در مبارزه ای نزدیک مقابل آوای رزم و ۲۸ بر صفر برابر شهید داورزنی قرچک، به رتبه دوم صعود کرد تا با ۹ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به آذر خودرو در جایگاه دوم قرار بگیرد.

باشگاه پرهام که با هدایت محمدرضا عبدالمحمدی و بدون تیم کاتا و استفاده از نفرات جوان در بخش کومیته پای به سوپر لیگ گذاشته است با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ مناطق نفت خیز جنوب را شکست داد. مناطق نفت‌خیز جنوب که تغییرات گسترده‌ای در جمع بازیکنان خود داشته و با جوانگرایی در مسابقات شرکت کرده، در دیگر مبارزه نیز مغلوب آوای رزم شد.

از نتایج جالب توجه این هفته می‌توان به شکست یک بر صفرعلی فداکار عضو تیم ملی ایران در مسابقات جهانی فرانسه از تیم آذرخودروی نوین قم برابر عارف فرهادی از جندی‌شاپور اشاره کرد. مبارزه، مرتضی هاشمیان از سپاهان با مرتضی شفائی از آوای‌رزم هم که با تساوی ۲ بر ۲ همراه شد از دیگر پیکارهای دیدنی هفته دوم بود.

در این هفته امیر مهدی‌زاده قهرمان سال ۲۰۱۲ جهان از آذرخودروی نوین قم به دلیل مصدومیت مبارزه نکرد اما دیگر نامداران این تیم نتایج خوبی کسب کردند. ملی‌پوشان پرتعداد دانشگاه آزاد اسلامی نیز پیروزهای متعددی را برای تیم خود به ارمغان آوردند.

لی چوان و مین سو کومیته‌کاهای اهل کره‌جنوبی تیم آوای رزم هم در پیکارهای هفته دوم با ارائه مبارزات خوب به نتایج مناسبی دست یافتند.

تیم لوله سبز آسیا(کاراته پایتخت) که برای برگزاری اردوی مشترک با تیم مالزی و حضور در تورنمنت بین‌المللی پینانگ در مالزی حضور دارد در این هفته مرخصی داشت تا دیدارهای این تیم به تعویق بیافتد. تیم جندی شاپور شیراز هم که پیش از این آمادگی خود را اعلام کرده بود با تکمیل مدارک در زمان مقرر توانست از هفته دوم، مجوز حضور در سوپر لیگ را به دست آورده و به مصاف حریفان برود.

**نتایج هفته دوم از این قرار است:

دانشگاه آزاد اسلامی ۲۳ - برق هرمزگان ۴

فولاد مبارکه سپاهان ۲۸ - شهید داورزنی قرچک صفر

باشگاه پرهام ۱۴ - مناطق نفت خیزجنوب ۱۲

فولادمبارکه سپاهان ۱۴ - آوای رزم ۱۳

برق هرمزگان ۲۲ - جندی شاپور شیراز ۳

آوای رزم ۲۲ - مناطق نفت خیزجنوب ۵

آذرخودرو نوین قم ۲۵ - جندی شاپور شیراز ۳

دانشگاه آزاد اسلامی ۲۸ - شهید داورزنی قرچک صفر

**جدول رده بندی تا پایان هفته دوم:
۱ - دانشگاه آزاداسلامی / ۴ بازی / ۱۲ امتیاز تیمی / ۱۰۴ امتیاز انفرادی
۲ - فولادمبارکه سپاهان / ۴بازی / ۹ امتیاز تیمی / ۶۹ امتیاز انفرادی
۳ - آذرخودرو نوین قم / ۳بازی / ۹ امتیاز تیمی / ۵۹ امتیاز انفرادی
۴ - برق هرمزگان / ۴بازی / ۶ امتیاز تیمی / ۵۷ امتیاز انفرادی
۵ - آوای رزم / ۴ بازی / ۶ امتیاز تیمی / ۵۰ امتیاز انفرادی
۶ - باشگاه پرهام / ۳ بازی / ۳ امتیاز تیمی / ۲۷ امتیاز انفرادی
۷ - لوله سبز آسیا(کاراته پایتخت) / یک بازی / ۳ امتیاز تیمی / ۲۳ امتیاز انفرادی
۸ - مناطق نفت خیزجنوب / ۴ بازی / صفر امتیاز تیمی / ۲۸ امتیاز انفرادی
۹ - شهیدداورزنی قرچک / ۳ بازی / صفر امتیاز تیمی / ۷ امتیاز انفرادی
۱۰ - جندی شاپور شیراز / ۲بازی / صفر امتیاز تیمی / ۶ امتیاز انفرادی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز