خبرگزاری کار ایران

روز جمعه؛

لیگ برتر کاراته با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود

کد خبر : ۱۳۱۶۷۵

با برگزاری دو دیدار دور رفت لیگ برتر کاراته جمعه به پایان می رسد و دور برگشت نیز در همین روز و با انجام ۸ دیدار آغاز خواهد شد.

هفته پایانی دور رفت و هفته اول دور برگشت لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور جمعه ۶ دی ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، با برگزاری دو دیدار دور رفت لیگ برتر کاراته جمعه به پایان می رسد و دور برگشت نیز در همین روز و با انجام ۸ دیدار آغاز خواهد شد.

مبارزه تیم های گاز زنجان با ایوان پرشان لرستان و باشگاه شریعتی(گوجوریو سی واکای) با ایوان پرشان لرستان دیدارهای باقی مانده از دور رفت هستند.

در دور برگشت گروه یک، ایوان پرشان لرستان به مصاف نمین سرامیک مغان می رود، باشگاه شریعتی گوجوریو سی واکای با گاز زنجان دیدار می‌کند. باشگاه شریعتی گوجوریو سی واکای رودروی نمین سرامیک مغان قرار می‌گیرد و گاز زنجان با ایوان پرشان لرستان دیدار خواهد داشت.

در گروه دو هیئت کاراته مرکزی با هیئت کاراته همدان مبارزه می کند، مجتمع مس کرمان به مصاف پاس قوامین می رود، مجتمع مس کرمان با هیئت کاراته اسلامشهر مبارزه خواهد کرد و پاس قوامین با هیئت کاراته همدان روبرو می‌شود.

تیم گاز زنجان دور رفت در صدر جدول رده بندی قرار گرفته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز