خبرگزاری کار ایران

فدراسیون زورخانه‌ای تحویل داده شد؛

طلوع‌کیان: اولویت ما در این ورزش اخلاق است و بس

کد خبر : ۱۳۱۴۴۵

بی‌اخلاقی در این ورزش جایی برای ماندن ندارد و به همین دلیل از کلیه روسای سابق فدراسیون برای تشکیل شورای عالی مشورتی دعوت به عمل می‌آورم.

مراسم استقبال از فرهاد طلوع کیان(رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم با حضور صیدانلو(مدیر کل توسعه ورزش همگانی و نماینده وزیر ورزش و جوانان در این مراسم)، پیشکسوتان، پهلوانان، قهرمانان، ملی‌پوشان، داوران، زورخانه‌داران و مربیان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، دفتر فدراسیون مربوطه در خیابان ورزنده به فرهاد طلوع‌کیان(رئیس جدید این فدراسیون) تحویل داده شد.

صیدانلو در این نشست ضمن ابراز شگفتی از استقبال کم نظیر جامعه پهلوانی و زورخانه ای از طلوع کیان اظهار داشت: در اینجا لازم است ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا طالقانی(سرپرست پیشین فدراسیون) و دیگر خدمتگذاران این رشته ارزشی ابراز خوشبختی نمایم که رئیس جدید فدراسیون از قهرمانان نامی، پر افتخار و از خانواده این رشته ورزشی است و این باعثامیدواری است که این ورزش سیر صعودی خود را در ترویج مرام پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای ادامه دهد.

سپس فرهاد طلوع‌کیان ضمن خیر مقدم به میهمانان و حضار در جلسه گفت: در اینجا دست همه دلسوزان این رشته باستانی را برای رشد و اعتلای این ورزش امیرالمومنینی(ع) می‌فشارم و باز هم تاکید دارم در کارهای‌مان با تکیه به اخلاق و مرام پسندیده پهلوانی می توانیم به قله‌های رفیع پیشرفت برسیم و بی‌اخلاقی در این ورزش جایی برای ماندن ندارد و به همین دلیل از کلیه روسای سابق فدراسیون برای تشکیل شورای عالی مشورتی دعوت به عمل می‌آورم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز