خبرگزاری کار ایران

قرارداد جدیدی با لبنانی‌ها نبسته‌ام؛

منصوری: هیچ جا را به وطنم ترجیح نمی‌دهم / بخواهند به تیم ملی بر می‌گردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۲۴

اگرچه من با برخی تصمیمات مسئولان فدراسیون موافق نیستم اما با هیچ‌کس مشکلی ندارم و معتقدم باید همه ما مثل یک سرباز در خدمت جودوی کشورمان باشیم.

سرمربی ایرانی تیم‌های ملی جودوی لبنان گفت: هنوز با فدراسیون لبنان قرارداد جدید امضا نکرده ام اما اگر مسئولان فدراسیون ایران بخواهند در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود.

محمد منصوری در گفت‌وگو با ایلنا افزود: به دلیل تعطیلات سال نو تمرینات تیم ملی لبنان تعطیل است و به همین دلیل من تا چند روز دیگر به ایران می‌آیم تا استراحت کنم.

وی ادامه داد: برای همکار ی مجدد با لبنانی‌ها هنوز قرارداد جدید نبسته‌ام. البته مشکلی در این خصوص وجود ندارد چراکه مسئولان جودوی این کشور از کار من رضایت دارند، با این حال تیم ملی کشورم برای من اولویت دارد و اگر مسئولان فدراسیون ایران من را بخواهند با جان و دل در خدمت تیم ملی خواهم بود.

منصوری با اشاره به نتایج ضعیف تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات آسیایی اخیر در چین خاطرنشان کرد: از این نتایج بسیار ناراحت شدم چراکه ما جودوکاران خوبی در رده‌های نوجوانان و جوانان داریم و می‌توانستیم روی سکو برویم. سال ۲۰۱۱ و زمانی که من مربی تیم جوانان بودم تیم در مسابقات آسیایی با ۳ نقره و ۳ برنز در مجموع تیمی چهارم آسیا شد و یا تیم نوجوانان با ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز عنوان قهرمانی آسیا را بدست آورد.

مربی سابق تیم ملی جودوی جوانان ایران یادآور شد: من هیچ جای دنیا را به وطنم ترجیح نمی‌دهم. درست است که در لبنان امکانات برایم فراهم است و از نظر مالی نیز مشکلی ندارم، اما دوست دارم در خدمت تیم ملی کشورم باشم.

منصوری در پایان گفت: اگرچه من با برخی تصمیمات مسئولان فدراسیون موافق نیستم اما با هیچ‌کس مشکلی ندارم و معتقدم باید همه ما مثل یک سرباز در خدمت جودوی کشورمان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز