خبرگزاری کار ایران

بهتر است درباره داوری نظر ندهم!

جعفری: جامعه داوری واترپلو به تمرین بیشتری نیاز دارد

کد خبر : ۱۳۰۶۷۹

به شخصه احساس می‌کنم بازی‌های گروه A خیلی بهتر از گروه B است. سطح کیفی مسابقات گروه ما بسیار بالاست. بازی‌های گروه ما حساسیت زیادی دارد. همین موضوع قدری تنش را زیاد می‌کند.

سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه که در جریان بازی با دانشگاه آزاد اخراج شد، پس از پیروزی برابر این تیم گفت: بهتر است درباره داوری اظهارنظر نکنم اما فکر می‌کنم جامعه داوری واترپلوی ایران به تمرین بیشتر نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، رضا جعفری پس از پایان هفته سوم گروه A لیگ برتر واترپلو و پیروزی مقابل دانشگاه آزاد اظهار کرد: ما در مرحله اول در گچساران دانشگاه آزاد را برده بودیم. اما در خانه خود مقابل این تیم شکست خوردیم. دانشگاه آزاد تیم بسیار خوبی است و از حضور ملی‌پوشان زیادی بهره می‌برد. ما برنامه مدون و زیادی برای این بازی داشتیم. در تمرینات طراحی شده برای رویارویی با دانشگاه آزاد کاملا آماده شده بودیم. این دیدار تکلیف صدرنشین دور مقدماتی گروه را مشخص می‌کرد و از این رو برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت.

وی تاکید کرد: به شخصه احساس می‌کنم بازی‌های گروه A خیلی بهتر از گروه B است. سطح کیفی مسابقات گروه ما بسیار بالاست. بازی‌های گروه ما حساسیت زیادی دارد. همین موضوع قدری تنش را زیاد می‌کند. تیم نفت امیدیه از موقعیت‌ها خوب استفاده کرد و کم اشتباه ظاهر شد و در نهایت هم به پیروزی رسید.

جعفری یادآور شد: تیم دانشگاه آزاد دارای ۱۳ بازیکن ملی‌پوش رده‌های سنی بزرگسال و جوانان است، اما تیم ما ترکیبی از بازیکنان ملی‌پوش و بومی دارد. شرایط دو تیم متفاوت است. در شروع مسابقه معمولا بازیکنان ما پایاپای حریفان بازی می‌کنند اما در ادامه زمانی که قدری از نظر جسمانی بازیکنان خسته می‌شوند، تیم ما از نظر کیفیت فنی افت می‌کند. این تاکتیک کاری تیم ماست که از ابتدای مسابقه کار را با فشار تا انتها بازی نکنیم. ما مثل دانشگاه آزاد پتانسیل بازی پر فشار در ۴ زمان تفکیک شده را نداریم. ما سعی می‌کنیم نا نویزهایی که داخل بازی می‌دهیم، گردش بازی را به سود خود تغییر دهیم.

سرمربی تیم نفت امیدیه که در جریان بازی با دانشگاه آزاد اخراج شده بود، در این باره گفت: بهتر است درباره داوری اظهارنظر نکنم، اما جامعه داوری ما اگر می‌خواهد پیشرفت کند باید داوران بزرگ بیشتری را به این مسابقات بیاورد. همانطور که دنبال این هستیم که از بازیکنان ملی‌پوش بیشتر در رقابت‌های لیگ بازی بگیریم تا آماده‌تر شوند، از داوران هم بخواهیم تا بیشتر سوت بزنند و آماده‌تر شوند. داوران باید آمادگی کامل را برای این مسابقات داشته باشند و از ابتدای بازی بدون نوسان بازی را قضاوت کنند. به نظرم جامعه داوری واترپلوی ایران نیاز به تمرین بیشتر دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز