خبرگزاری کار ایران

کاراته قهرمانی آسیا؛

سلطانی: با خودباوری کاراته‌کاها به مدال‌های خوشرنگی می‌رسیم

کد خبر : ۱۲۶۱۰۱

در صورتی که کاراته کاها به خودباوری برسند بهترین مدال رقابتهای قهرمانی آسیا را کسب می‌کنیم چرا که از نظر فنی هیچ کم و کسری نیست.

سرمربی تیم کاراته جوانان گفت: در صورتی که کاراته کاها به خودباوری برسند بهترین مدال رقابتهای قهرمانی آسیا را کسب می‌کنیم چرا که از نظر فنی هیچ کم و کسری نیست.

به گزارش ایلنا، شهاب سلطانی در خصوص شرایط کاراته کاهای این تیم به سایت فدراسیون کاراته گفت: امروز صبح تمرین سبکی را انجام دادیم که بچه ها از نظر آمادگی بدنی و شرایط روحی در وضعیت مناسبی قرار دارند و آماده رویارویی با حریفان هستند.

وی افزود: شرایط داوری آسیا و سیستم امتیاز دهی بر روی حمله تاکید دارد بنابراین ما هم این وضعیت را به کاراته کاها یادآور شدیم تا مبارزات خود از ابتدا با حمله آغاز کنند تا نتیجه لازم را بدست آورند.

سرمربی تیم کاراته جوانان گفت: در وزن منهای ۵۵ و منهای ۶۱ کیلوگرم علیرضا شیرصفت و آرش علی نژاد مقداری کمی اضافه وزن داشتند که این مورد هم برطرف شده و مشکل خاصی در نداریم.

وی در خصوص قرعه کاراته کاهای جوان ایران گفت: هدف ما کسب بهترین و خوشرنگ ترین مدال است و قرعه اهمیت چندانی ندارد و حساسیتی هم ایجاد نمی کنیم هر بازیکن برای رسیدن به مدال طلا باید بداند که در مسیر موفقیتش با چند حریف خوب مبارزه خواهد داشت.

سلطانی ادامه داد: در ۴ وزن با تیم های ژاپن و قزاقستان که حریفان اصلی ما هستند هم گروه هستیم اما در در سنگین وزن نماینده ژاپن حضور ندارد با این حال امیدوارم بچه ها شایستگی های خود را به خوبی در تاتامی نمایش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز