خبرگزاری کار ایران

نیاز به تبلیغات و جار و جنجال نیست؛

شعاعی: ایثارگر هستم و می‌توانم در انتخابات شرکت کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۸۷

طبق برنامه پنجم توسعه که ایثارگران بازنشسته می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند می‌توانم در انتخابات شرکت کنم و مشکلی ندارم.

رئیس فدراسیون کوهنوردی تاکید کرد که مشکلی برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون ندارد.

محمود شعاعی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه ایثارگر است و به همین دلیل مشکلی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کوهنوردی ندارد، گفت: همین برنامه فعلی ما برگزاری جمع انتخابات ریاست فدراسیون در روز ۱۵ روز آذرماه است. بنده نیز طبق برنامه پنجم توسعه که ایثارگران بازنشسته می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند می‌توانم در انتخابات شرکت کنم و مشکلی ندارم.

وی در ادامه با اشاره به شرایطش برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کوهنوردی بیان داشت: عملکرد هر کس معرف خودش است و نیاز به تبلیغات و جار و جنجال نیست. بنده ۶ سال در فدراسیون کوهنوردی بودم. ما در ۱۵ ماه ۳ مسابقه بین‌المللی را در کشورمان انجام دادیم. در سال ۹۰ در استان زنجان، در تیرماه ۹۱ مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیایی را برگزار کردیم و در سال ۹۲ نیز مسابقات بزرگسالان آسیا را در پارک ملت تهران پشت سرگذاشتیم که بی‌سابقه بود و در فضای باز برگزار شد. ضمن اینکه در مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا برای اولین بار توانستیم مقام اول را تصاحب کنیم. در سال‌جاری نیز در رده بزرگسالان مقام نخست آسیا را کسب کردیم که سابقه نداشت.

وی افزود: رضا علی‌پور در سنگ‌نوردی برای اولین بار قهرمان جهان شد. حتی صالحی‌امیری سرپرست وقت وزارت ورزش این موضوع را در مجلس شورای اسلامی بیان کردند در تاریخ سنگ‌نوردی کشور حتی سابقه نداشت مدال به دست بیاوریم که این بار مدال طلا گرفتیم. در بخش آموزش نیز چند هزار نفر را آموزش کوهنوردی و رشته مربوطه دادیم.

رئیس فدراسیون کوهنوردی با بیان اینکه برنامه‌های خود را در روز مجمع بیان خواهم کرد، گفت: فقط بگویم مهمترین برنامه‌ام جشنواره بیستون ۲۰۱۴ است که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود.

وی درخصوص شائبه حضور برخی بازنشسته‌ها در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی تأکید کرد: دو روش برای حضور افراد بازنشسته در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی وجود دارد؛ حالت اول این است که طرف ایثارگر باشد و حالت دوم اینکه مصوبه هیئت دولت را داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز